Ratkaisevia tekijöitä:
Ensin toki löysytellään alapallot huolella... Koko keula heti reilusti ilmaan.
Edessä voi heittää vakaajan paikoilleen siten miten se helpoiten sinne tuntuu menevän. Sitten se on väärässä asennossa -> irrota raidetangon pultit ja pukkaa sitä ylös ja eteen ja käännä vakaaja oikeaan asentoon.
Raidetanko takaisin kiinni, ja puslat päihin valmiiksi roikkumaan. Sitten runkopuslat löyhästi kiinni, silleen että pysyy puslat ja kannakkeet jotenkuten paikollaan.
Sitten tunkkaillaan toiselta puolelta alatukivarsi sopivaan asentoon ja alapallon pultit kiinni. Luonnollisesti toiselle puolelle sama, ja sitten runkopuslat tiukalle.
Takavakaajan kanssa suosittelen että löysyttelee kaikki pultit, ja kattoo että mitkä niistä pulteista on jumittuneet puslan holkkeihin ja mitkä ei

Jos normi pukkeja käyttää ja meinaa laittaa akselille ne, niin nosta sitten sitä autoa ja heti reilusti. Pukki akselin alla ei nosta sitä autoa kovin paljon...
Kantsii ensin laittaa molemmin puolin etupää vakaajasta kiinni. Sitten tunkkailee ja vatvoo ne takapäät... Pullotunkit akselin päähän ja tukivarrelle erikseen, voi olla melko v-mäinen saada niitä pultin reikiä kohdalleen.
Ja sitten koeajolle, VOI HUHHUH mikä muutos!
