1-2 vaihteellahan ahdot on rajattu ja 3-4 menee sinne 1bar.
Välillä jo ensimmäisessä kiihdytyksessä ahdot tippuu 0,4bar eikä sieltä nouse. Jos tämä tapahtuu vaikka töihin mennessä, töistä lähtiessä taas toimii jonkin aikaa. Joskus saataa kestää ajaa 100km (sisältäen ohittelua eli ahdot nousee kyllä sinne 1 bariin) ennenkö kyykähtää vakioksi.
Autosta on tukittu evap, uusi MAF, di-kasetti vaihdettu marraskuussa, magneettiventtiili ja tulpat vaihdettu eilen.
Autossa on Kinugawan säädettävä hukkiksen kello missä 0,8bar jousi. Auto on toiminut tuollakin n. vuoden verran joten en jaksa uskoa vian olevan siinä. Tarkoitus olisi toki 0,5bar jousi sinne vaihtaa.
Kerran pari on tullut vikakoodi P1549 kun ahdot on karannut, esim hitaassa vauhdissa nopeasti lähtenyt ohittamaan jolloin kickdown on tiputtanut pienemmälle. Tällöin ahdot on ilmeisesti noussut liian korkeaksi

Ideoita.