Varoitusvalokin syttyi, mutta en viitsinyt pysähtyä välitankkaukselle, ohitetut nutaajat olisivat olleet taas edessä

Noh, polttoainemittarin neula hivuttautui punaisen alueen puoliväliin, varoitusvalo loimotti ja SID kertoi polttoaineen riittävän 79 kilometrin matkalle. Silloin alkoi hivenen jännittämään, 40 kilsaa lähimmälle tankkauspaikalle, eikä SID pidä kutiaan kulutusmittauksessa etanoolilla ja 4 barin polttoaineregulla. Jatkoin matkan taittamista...
Vaan eipä ollut syytä suruun ja murheeseen, Saab päätti korjata tilanteen ihan omin luvin:
Yht´äkkiä polttoainemittarin viisari olikin noussut punaisen alueen ylärajalle, varoitusvalo oli sammunut ja SID kertoi polttoaineen riittävän 149 kilometrin taipaleelle

Ziisus. Olin tähän saakka siinä käsityksessä, että Saabin polttoainemittari kertoo tankissa lilluvan uimurin asennon perusteella reaaliaikaisesti litkun pinnan tason, ilman, että sähköaivo arvailee mahdollista tulevaa toimintasädettä

Muoks: Syttyihän se varoitusvalo vielä loppumatkasta uudelleen. 10 kilsaa oli määränpäähän, SID kertoi polttoaineen riittävän 90 kilsaan.
67 litraa tankkiin sitten lurahti.