Moro,
Sovittelin tuossa -98 tonnarin konepakettia "vääränmerkkisen" projektiauton keulille. Näyttää siltä, että moottoria ei voi laittaa eteenpäin kallelleen kuten tonnarissa vaan pystympään. Tästä johtuen öljypohjan alaosa ei ole enää vaaterissa vaan viettää taakse päin aika reilusti. Se jää myös melkoisen alas eli pohjakosketusten kanssa saisi olla tarkkana.
Onko muissa Saabin malleissa pohjaa joka kävisi paremmin vai hitsaillaanko?
T5 ja T7 öljypohjista
Re: T5 ja T7 öljypohjista
T5 NG900 / 9-3 öljypohja on ehkä paremmin pystyasennukseen sopiva, kun siinä on tasainen pohja. Täytyy napata kuva moisesta tuossa illemmalla.
jeeeeeee!
Re: T5 ja T7 öljypohjista
ng900, og93 ja femman öljypohja sopii paremmin pystyasennukseen. T7 mallilla erona on öljyloukon purkuliitos. Tonnarin lohkossa olevan öpohjan ohjausholkinkin voi poistaa jos vaihtopohjassa sitä ei ole
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: T5 ja T7 öljypohjista
Kiitoksia tiedoista. Pitääkö tässä taas ostaa varaosa-auto pihan koristeeksi? 
