Tuskimpa se auto sentään nousee väsyneisiin jousiin verrattuna, mutta ei välttämättä kyllä tuosta juuri laskekkaan.
Käytännössä noilla jäykemmillä jousilla sitten ajelee huonommilla teillä kun eivät pohjaa joka kuopas.
Todennäköisesti pyörän kulmia ei tarvii säätää, camberi ehkä muuttuu hieman urheilullisemmaksi, mutta se ei haittaa.
Mutta jos on hyvät renkaat, niin ei siitä haittaakaan ole.
Suurinpiirteittäin noi kulmat saa katsottua itsekkin, niistä lisää haulla.
Muutoskatsastaahan noi pitäis mutta ei niihin kaikki välttämättä puutu, tosin kirkkaan punaisii jousii on kaiketi turha väittää vaihdetun 80-luvun puolel...
Tietty kun tuon kerran tekee niin ei tarvii murehtii.
Pyörien suuntaushan maksaa luokkaa 50 euroo JOS kaikki pultit aukee ja muutoskatsastus jonkun kympin päälle.
Kun jousihommiin ryhtyy niin kannattaa tsekata puslien kunto, itse joutusin vaihtaan jousien jälkeen melkein kaikki puslat kun korkkasivat yksitellen.
