Moro,
Otsikon mukain kysymys. Eli auto -99 9-5 2,3t aeron stage1 ja mitsu vaihdettu. Ahdot hippasen hakusessa, pinl 1800 ja ilmojen saannit jää pyynneistä 200-300. Vuotoja on etsitty ja letkuja vaihdettu, evap tulpattu, mankku vaihdettu, yms. Ainut mikä tuntuu todella löysällä on otsikon mukainen bybassin ja cobran välinen putki. Cobran päästä putki lonkkasee joka suuntaan. Tuolla onnettomalla pikku kynnellä sitä ei kireämmälle saa. Kaverin autossa se heiluu myös, mutta ahdot on ok.
Bybassin ja cobran välinen putki.
Bybassin ja cobran välinen putki.
Saab 9-5 2,3t Vector BP sedan autom. vm.-07.
Ex-Saab 9-5 2,3t SE autom. vm.-99
Ex-Saab 99 2,0 vm.-80
#6829
Ex-Saab 9-5 2,3t SE autom. vm.-99
Ex-Saab 99 2,0 vm.-80
#6829
Re: Bybassin ja cobran välinen putki.
Putken alapään o-rengas varmaan kantikas ja kova eli se vaihtoon.
Vanhan kanssa mallina varaosakauppaan. Aivan liikkumattomaksi tuota ei saa, jos kädellä ravistaa.
Vaan tuskinpa tuosta johtuu ilmamassojen toteutuminen.
Vanhan kanssa mallina varaosakauppaan. Aivan liikkumattomaksi tuota ei saa, jos kädellä ravistaa.
Vaan tuskinpa tuosta johtuu ilmamassojen toteutuminen.
Re: Bybassin ja cobran välinen putki.
Kahdella o-renkaalla tanakoituu aikalailla paremmaksi.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01