Kysytääs nyt vielä tältäkin foorumilta:
K-jettiä on kyllä asennettu 16-venttiiliseen, mutta onko kellään kokemusta LH:n asennuksesta 8-venttiiliseen vapariin?
Jään kuulolle!
90 -87 (P)
900i -88 (KA)
900 Aero-85 (KU)
99 -84 (VA)
LH kasiventtiliseen vapariin
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 181
- Liittynyt: Ma Maalis 01, 2004 20:58
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
LH kasiventtiliseen vapariin
Saabisti #1497
Saabit 90,99,900
Saabit 90,99,900
Kokemusta ei ole, mutta vihjeen voin tähän heittää, kun kukaan muu ei ole mitään sanonut vielä. Elikkäs, 8-venttiiliseen on mahdollista löytää sähköruiskulle sopiva imusarja. D-jetillä (sähköinen) varustetuissa 99EMS:ssä on sellainen imusarja. K-jetti tuli vuonna -75 EMS:ään. K-jetin imusarjaanhan ei sähköiset suuttimet mene mitenkään heittämällä. Muita kompastuskiviä siinä tuskin sitten onkaan... Periaatteessahan tuon LH-jettin asennus tuo suorilta lisätehoa, koska K-jetin ilmamäärämittarin lautanen hukkaa tehoa noin 10%. 

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01