Joo eli otsikon mukaisesti, ei kestä kaasua kylmänä, tukehtuu. Vetää ja pysyy käynnissä hyvin kun nostaa kytkimen, mutta heti kun koskee kaasuun tukehtuu. Tyhjäkäynti myös humppaa hieman kun kylmä.
Oisko hajalla se sininen anturi imusarjassa?
1997 2.0t ei kestä kaasua kylmänä
-
- "Aero"
- Viestit: 334
- Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
- Paikkakunta: Turku 10
Re: 1997 2.0t ei kestä kaasua kylmänä
Mulla tuo ruiskuanturi sökönä lähinnä tukehtunu ja sammuillu puolilämpimästä kuumalle koneelle.
Myös piuhoja liittimen juuresta on menny poikki mitä ruiskuanturista aikoinaan juttuja etsiskellyt.
Myös piuhoja liittimen juuresta on menny poikki mitä ruiskuanturista aikoinaan juttuja etsiskellyt.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01