 Tiputetaan hiukan bensaa sinne kaasuläpän päälle, startataan ja käy taas hetken ihan hyvin. Mitataan sähköt ruiskuilta, 12v tulee mutta maa ilmeisen huono (tämä kohta ei mulle selvinnyt täysin, paikallinen kyläseppä suoritti tutkimuksia). Tutkitaan ruiskujen sulakkeet ja rele, kokeillaan toisella releellä, ei auta. Koitan lukea mahdollisia vikakoodeja mutta ei onnistu, kaksi lukijaa kertoo, ettei yhteyttä ECUun saada. Kertooko tämä kaikki nyt sitten ECU-viasta vai mikä noita ruiskuja riivaa? Tai OBD-yhteyttä?
 Tiputetaan hiukan bensaa sinne kaasuläpän päälle, startataan ja käy taas hetken ihan hyvin. Mitataan sähköt ruiskuilta, 12v tulee mutta maa ilmeisen huono (tämä kohta ei mulle selvinnyt täysin, paikallinen kyläseppä suoritti tutkimuksia). Tutkitaan ruiskujen sulakkeet ja rele, kokeillaan toisella releellä, ei auta. Koitan lukea mahdollisia vikakoodeja mutta ei onnistu, kaksi lukijaa kertoo, ettei yhteyttä ECUun saada. Kertooko tämä kaikki nyt sitten ECU-viasta vai mikä noita ruiskuja riivaa? Tai OBD-yhteyttä?Osaiskos kukaan sanoa mistä vikaa seuraavaksi lähdetään etsimään? Homman vaikeusastetta nostaa hieman se, että auto sijaitsee Firenzessä




 
 
 Tietysti nyt sitten harmittaa ja hävettää kun tuli tässä esiinnyttyä kovin kädettömänä, mutta aina oppii
  Tietysti nyt sitten harmittaa ja hävettää kun tuli tässä esiinnyttyä kovin kädettömänä, mutta aina oppii   Tästä bensalinja-hommasta löytyi tuore omakohtainen kokemus niin siksi osasin sitä epäillä. Silloin kun auto ei edes lupaa, vaikka pumppu pyörii.
  Tästä bensalinja-hommasta löytyi tuore omakohtainen kokemus niin siksi osasin sitä epäillä. Silloin kun auto ei edes lupaa, vaikka pumppu pyörii.