Tuossa on kahta erilaista satkun kiertokankea...toisessa normaali kuusio mutteri ja aika harvakierre, toisessa taas 12 kulmanen mutteri ja hienokierre...painossa eroa noin 100 g (jälkimmäinen painavampi) ja muutenkin eri näköisiä.
Eli osaako joku valaista asiaa...kumpi kestävämpi ?
Ensimmäinen on peräisin 16 v Turbosta vm ??? ja jälkimmäinen muistaakseni -88 iivarista.
900 :sen eri kiertokanget
Myös 8v turboissa on nuo 12kulmaiset mutterikanget.
Lienee muuttunut 16v koneisiin kevyimmiksi.
Onko tietoa 9000sen veivien sopivuudesta satkuun...
Rallipeleissä hyvinkin käytettyjä sellaisenaan. Kestävät ja kohtuu kevyet...
Menee kuulemma myös kuplan ristitapin kanssa yksiin....
Lienee muuttunut 16v koneisiin kevyimmiksi.
Onko tietoa 9000sen veivien sopivuudesta satkuun...
Rallipeleissä hyvinkin käytettyjä sellaisenaan. Kestävät ja kohtuu kevyet...
Menee kuulemma myös kuplan ristitapin kanssa yksiin....

Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
#1814