Satkun taka-jarrusatulat
Satkun taka-jarrusatulat
Purin Saabistani noit jarrusatuloita hiekkapuhallusta varten ja meni muuten hyvin, mut taka-jarrusatuloista en saa irti sitä mihin tulee käsijarrunvaijeri kiin tai siis parenminki se mitä se vaijeri liikuttaa. Tietääkö kukaan miten se irtoaa vai irtoaako olleenkaa.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212
Eikö se avain muistaakseni ollu 7mm.... eli vähän harvinaisempi koko, ite ostin kyseisen avaimen motonetistä
Missäs jsuomi meinaat muuten satulat puhalluttaa
Kun kerran ollaan näinkin lähekkäin ja jos innostus noi tonnisen satulan puhalluttaan ja maalaan.....
Missäs jsuomi meinaat muuten satulat puhalluttaa

Kun kerran ollaan näinkin lähekkäin ja jos innostus noi tonnisen satulan puhalluttaan ja maalaan.....
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=19233
Katso myös:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=7996
Katso myös:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=7996
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
7MM se kuusiokolo on, mut ei niit tarvi avata et saa satulan irti vaan vasta ku pistää satulaa palsiks. Somerolla lupas yks puhaltamo puhaltaa sano et hinnaks tulis 10e, voin kertoo tarkemmin ku vien ne tänään tai huomenna.
Piti muuten tehdä hieno teline et sai ne kuusiokolot auki oli vähän piukas. Porasin pitkään rautaputkeen reiät ja niistä pultellla jarrusatula kiin j jatkovarrel kuusiokolot auki.
Piti muuten tehdä hieno teline et sai ne kuusiokolot auki oli vähän piukas. Porasin pitkään rautaputkeen reiät ja niistä pultellla jarrusatula kiin j jatkovarrel kuusiokolot auki.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212
Millä se toppari tappi irtoo, ku se ei vetämäl lähel ja se on niin pyöree ettei sitä oikeestaan pysty pyörittään.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212
Nii-i milläs niin. Ite olen yrittäny purkaa noita kanssa ja lopputulos on romulava. Tappi on pirun piukassa ja katkeaa väännettäessä helposti. Voishan sen kylmästi vääntää poikki ja porata uuden reiän ja napauttaa siihen putkisokan. Sen umpiprikan irrotus onkin kinkkisempi. Joko hitsaat siihen jotain kiinni, jolla kampeat sen irti tai poraat siihen reiän ja siihen kierrät ruuvin jne... ja onko se sitten enää siinä kunnossa, että voisi käyttää uudelleen. Paras kun antaa vivun olla paikoillaan ja puhaltaa / maalaa sellaisenaan. Harvemmin se sieltä vivun tiivisteestä mitään vuotaa.
# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
Jos kaipaat sen äijän nimee viel ni voin kattoo sen. Ainaki oli halpa hiekkapuhallus kaikki jarrusatulat 5e ja seuravana päivänä ois saanu takas jos oisin hakenuKipe_9000 kirjoitti: Missäs jsuomi meinaat muuten satulat puhalluttaa![]()
Kun kerran ollaan näinkin lähekkäin ja jos innostus noi tonnisen satulan puhalluttaan ja maalaan.....
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212
Kiitti vaan mut jää nyt "tuning" työt kyllä tuolle tonniselle väliin, jos sitten ens kesänä..tai seuraavanajsuomi kirjoitti:Jos kaipaat sen äijän nimee viel ni voin kattoo sen. Ainaki oli halpa hiekkapuhallus kaikki jarrusatulat 5e ja seuravana päivänä ois saanu takas jos oisin hakenuKipe_9000 kirjoitti: Missäs jsuomi meinaat muuten satulat puhalluttaa![]()
Kun kerran ollaan näinkin lähekkäin ja jos innostus noi tonnisen satulan puhalluttaan ja maalaan.....


Mut kiitti kuitenkin vaivan näöstä

saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92