

Mut tuo nyt on vain 8v turbo ilman cooleria.
Tähän törmää aina silloin tällöin mutta onko tämä fakta?Tehtaalla oli maalin muuttuessa vaikeuksia saada metallivärimaalaus onnistumaan ilman valumia, koska kyljen pokkaus aiheutti vaikeuksia. Tehtaalle oli halvempi hioa vain alapuoli uudelleen, kuin koko auto ja maalata se vaaleaksi. Näin saatiin aikaan erikoismalli.
Niillä mitään toleransseja ole ollut. Sarjatyönä tehty hyllyllinen osia ja sitten joku Tatjana kokeilemassa osia toisiinsa. Siitä johtuu se, että osa Ladoista kestää maailman tappiin ja osa ei nimeksikään.Jope kirjoitti:Onhan ne.
Kuulemma ladojen toleranssit oli aivan kamalat, käytännössä käsin piti sovittaa ovet aina koriin, että sai istumaan.
Saappia varmaan ollut mukavempi kasata.