Sen verran noista osista, että osat on tieten Lucas-merkkiä, kun minulla ei olee varaa kokeilla kaikkia supamerkkejä läpi mikä olis hyvä. Joten satsasin heti kunnon käyttöosiin. Parempiakin varmasti löytyy kuten EBC jne. mutta jääköön ne tällä kertaa. Lisäksi tallissa on odottaa asennusta Boschin jakajan kansi ja pyörijä, NGK tulpat, Bougin tulpanjohtosarja, Framin ilmanputsari ja Gatesin sekä laturin että tehostajan remmit. Siinäpä se joku ilta meneekin pari tuntia, kun nuo on vaihdettu.
Olen ihmetellyt tuossa Turbossa ollutta nykimistä pintakaasulla. Tulipa sitten kurkattua miten puolitoista viikkoa sitten vaihdetut öljyt on tasoittunu ja huomasin jakajan alipaineletkun olevan poikki. Tein pikaremontin lyhentämällä letkua ja toissa päivänä reilu 38 kuumeessa kävin ostamassa uutta letkua ja viritin sen paikoilleen. Loppu nykimiset ja homman kruunasin mustalla avattavalla nippusiteellä.
99 on pelannu vallan mainiosti sitten laturiremontin. Latausvalo sammuu melkeinpä ennemmin ku auto käynnistyy (sori, "hieman" Lapin-lisää). Aamuisin on kiva mennä töihin vanhalla mutta niin mahtavalla 99:llä ja soittaa raskasta rokkia. Aamuisin 99 starttaa hieman pidempään kuin ennen ja sen uskon johtuvan siitä, että pidän autoa tallinoven edessä luiskalla. Mutta loppupäivänä oli sillä ajettu koska tahansa pamahtaa mylly käyntiin ku unelma. Ja ei sitä Ignitoria ja FlameTrhoweia voi koskaan kehua liikaa, aaahhh sitä nykimätöntä menoa vaihteella ku vaihteella.
Ja pahalta näyttää, että sitä joutuu Turboon ostamaan jonkun soittimen ja kaiuttimet. En nimittäin raaski luopua äänentoistosta 99:ssä. Joten matkarammari pauhaten Lappiin
