Kysymyksiä osien sopivuudesta (900-99)
Kysymyksiä osien sopivuudesta (900-99)
Elikäs tuossa olisi tyrkyllä yksi varaosa-auto josta ajattelin hyödyntää osia luottopeliini (99 2d '82), varaosa-auto on taasen 900i 3d '86/87, osia joita ajattelin tuplikseen :
-Madallusjouset ja iskarit (etuiskarit taitaa olla eri)
-Kone+laatikko (tosin ruiskun korvaan tuplakaasareilla), laatikko 5v
-Penkit eteen ja taakse
Kohtaanko ongelmia koneen kanssa, lähinnä tuo ruiskun kaasariksi muuttaminen mietityttää?
-Madallusjouset ja iskarit (etuiskarit taitaa olla eri)
-Kone+laatikko (tosin ruiskun korvaan tuplakaasareilla), laatikko 5v
-Penkit eteen ja taakse
Kohtaanko ongelmia koneen kanssa, lähinnä tuo ruiskun kaasariksi muuttaminen mietityttää?
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Re: Kysymyksiä osien sopivuudesta (900-99)
ihan oikeinlefa42 kirjoitti:-Madallusjouset ja iskarit (etuiskarit taitaa olla eri)
ensiövälityksen koppa pitää vaihtaa, muuten kaasareiden pulttaaminen ruiskun tilalle pitäis olla bolt-on. Tarkista nyt kumminkin että nokka-akselissa on bensapumpun käyttöä varten hahlo.-Kone+laatikko (tosin ruiskun korvaan tuplakaasareilla), laatikko 5v
Jossain vuosmallissa penkkien runko muuttui käsijarrukahvan tietämiltä mutta muistaakseni ahistus on toisin päin. Itse jouduin vaihtaan 83:sen gleen kankaat ja pehmusteet 89:n karvalakin runkoon.-Penkit eteen ja taakse
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Onkos noilla ruiskun ja kaasarin nokilla sitten suuri ero (eli jos tuo sattuu olemaan sellainen joka ei pumppua pyöritä), eli siis paljonko jään tehosta paitsi, hevosen vai kaksi
Ja tuo koppa sopinee 99:n nykyisestä paketista?

Ja tuo koppa sopinee 99:n nykyisestä paketista?
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
hehheh. Tehoissa häviää kaikki, koska moottori ei saa bensaa. Voithan toki laittaa sähköpumpun. 

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
ite just laitoin kaasarikoneen kannen ruiskuun, enkä ainakaan tässä huomannut muuta, kuin sen bensapumpun uran... sitähän ei siinä ruiskun nokassa ole. muutoin kansi pitäisi ainakin omien tiedusteljeni pohjalta olla sama, samoin nokka... sitten tietysti ruiskussa on erinäisiä antureita, joita kaasarissa ei ole... muuten sopii
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
pieniä poikkeuksia
Muistakseni ruiskun ja kaasutin imusarjoissa on yks vesireikä eripaikassa eli myös kannessa. Ruiskun imusarja ei käy suoraan kaasutin vehkeen kanteen ja toisinpäin. Lisäksi ruiskussa on paremmat pakoventtiilit.
Ainakin näin joissain H-moottoreissa. Kertokaa jotka tietää enemmän..
Ainakin näin joissain H-moottoreissa. Kertokaa jotka tietää enemmän..
Se egr-kanava ainaskin sotkee asioita noiden imusarjojen ristiin sovittamisessa. Jos se reikä tukitaan, niin sithän ei ole ongelmia niinkään...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01