Ugh!

Herjaukset seis....Xantia voitti 1996 TM:n talvitestissä jopa NG900:n.
http://www.kolumbus.fi/perhe_pitkanen/xw/wintertest.htm

Nimim. sekoamassako?
oftopicina että eikös tuota saman tyyppistä huohotinongelmaa ollu VAG-tuotteissa talvi-pari sitten..Haikara kirjoitti:Sehän on tyyppivika noissa PSA konsernin autoissa tuo huohotinjärjestelmän tukkeutuminen talvella.
Putkisto kerää kylmälimaa huohottimessa olevaan metalliverkkosuodattimeen ja se jäätyy pakkasella, jolloin paineen noustua öljytikku pomppaa ylös ja öljyt lentää pitkin konehuonetta. Kun huohotinjärjestelmästä poistaa sen suodattimen ja pitää letkut kylmälimasta puhtaana, tuota ongelmaa ei ole.
Mulla ois vaihtunu merkki jo pysyvästi, jos ois saab jättäny tielle noinkin monesti.. kerran kymmeneen vuoteen jätti ja silloinkin se tuli potkittua ympärimaalattavaan kuntoon.Ransu kirjoitti:Niin mulla on nyt saabi jättänyt tielle 3 kertaa 5vuoden aikana ja huom.. saabini on 21vuotias ja "vähän" 411 tkm ajettu kulkine...
Tielle jättöjen syyt...![]()
1: Ammattikoulun asentama kytkin... kesti 2 päivää...
2: Kannentiivisteen palaminen
3: Hall anturin oikosulku "kuoriutuneet johdot"![]()
Ja tolla vanhalla sotaratsulla on hinattu monia "auto" merkkejä
esim. Ford, pösö, Bmw, opel, ja joitain muita jota en muista...