Filosofinen kysymys???

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Olli Kinaret
"Hirsch"

Filosofinen kysymys???

Viesti Kirjoittaja Olli Kinaret »

Onko olemassa muita kuin harraste autoja????
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
TuuSaR
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja TuuSaR »

Luultavammin noita työ ja käyttöautoja... ?
V.J.S
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Jaahas, perjantai-ilta näemmä, kun vilosoohvisia kysymyksiä alkaa tipahtelemaan palstalle :wink: Niin, mutta aiheeseen vastatakseni väittäisin, että on muitakin autoja. Esim. taksikuskille auto on työkalu. Jollekin konttorirotta Virtaselle firman auto on työn mukanaan tuoma etu, jolla voi liikkua paikasta A paikkaan B. Useimmille Toyota-kuskeille auto on muiden ihmisten ärsytysväline (=alle rajoitusten liikkuva tietulppa), ei ehkä tietoisesti, mutta kuitenkin :roll:
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Jokke A
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

Aika monille auto on puhdas käyttöauto, jolle ei tehdä mitään, ennen kuin on pakko.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
Haikara
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Haikara »

On myös urheiluautoja.

Kaverilla oli VW Jetta ja kerran tulin kotiin, niin hemmo työnteli tienvartta myöten kinneriään.
Kysyin, notta iltalenkilläkös sitä jetan kanssa ollahan... :lol: :lol: :lol:
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Haikara
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Haikara »

Jaa perkules, onhan niitä olemassa myös "lauluautoja". Siis mieluiten iso vanha jenkkilotja, joka lastataan täyteen kavereita, naisia ja olutta... :lol:
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Olli Kinaret
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Olli Kinaret »

No joo!! Kyllähän niitä näimmä on :) . Itselleni auto on aina harrastus vaikken sille mitään tekisikään :P .
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Jope
-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Itse pyrin pitämään käyttöauton (laivueen tuorein) käyttöautona ja muita sitten harrastetaan.

Vaan pahemman kerran on päässyt välillä lipeämään tuon käyttöautonkin kanssa niin, että korjailen sitä välillä itse. Ei pitäisi, tulee vaan ahdistusta ja harmaita hiuksia, kun projekti viivästyy ja tarttis olla joku luotettava pirssi. :-)

Nimim. CSE telakalla laahaavien jarrujen takia, ajelen CC:llä, josta moottorin tuet säpäleinä. :-/
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Bob
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Bob »

Työkaverilla on uudehko Tojota Avensis, jota se ei edes vahaa koskaan - en tiedä mistä siinä on oikein kysymys, varmaan jostakin "kulkuneuvosta".

Viisasteli kerran aamulla työpaikan parkkipaikalla minulle kun minä aivan huvikseni olin nostanut Saabin konepellin ylös, että jokos se saappi on taas rikki - ei sitä Tojotassa tarvitse konepeltiä avata... jäkäti.. jäkäti...

Toivotin siinä hyvät huomenet ja totesin, että on se pelti varmaan parempi pitääkin kiinni Tojotassa jos ei tajua mitään tekniikan päälle...

No, minulle auto on jokatapauksessa aina harraste, johon pitää aina saada jotakin laiteltua lisää.
peinu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Bob kirjoitti:Työkaverilla on uudehko Tojota Avensis, jota se ei edes vahaa koskaan - en tiedä mistä siinä on oikein kysymys, varmaan jostakin "kulkuneuvosta".

Viisasteli kerran aamulla työpaikan parkkipaikalla minulle kun minä aivan huvikseni olin nostanut Saabin konepellin ylös, että jokos se saappi on taas rikki - ei sitä Tojotassa tarvitse konepeltiä avata... jäkäti.. jäkäti...

Toivotin siinä hyvät huomenet ja totesin, että on se pelti varmaan parempi pitääkin kiinni Tojotassa jos ei tajua mitään tekniikan päälle...

No, minulle auto on jokatapauksessa aina harraste, johon pitää aina saada jotakin laiteltua lisää.
Niin joo, eihän se kaveri olisi alunperinkään Tojotaa ostanut, jos olisi tekniikan päälle ymmärtänyt. :roll: :wink:

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Hessu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Mitäs harrastusta se on, jos pääasiallisessa käytössä olevaa autoa korjaa? Sehän on olosuhteiden sanelema pakko. Harrastus on sitten sitä, että tieten tahtoen hakee itselleen hommia jonkun projektin muodossa tai alkaa ehjää peliä muuten vaan sorkkimaan :)
Frostgrey
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Itellä ainakin pakkaa vähän lipsahtamaan tohon harraste puuhailuun tämä autoili :oops: Itsellä työmatkaa n.2km ja tyttöystävällä kouluun n.200m ja silti tossa kerrostalon pihassa könöttää kaksi autoa(9-5 & 96).

9-5:ssa ei ole mitään suurempia vikoja ollut ja silti sitä täytyy viikottain ellei päivittäin nyprätä. Tänä kesänä ei ole oikein sitä kerinnyt tekemään, kun tuli tuo 96:n hommattua missä on puuhasteltavaa riittänyt melkein koko kesäks :wink: :lol:

Ihanan kallista :lol:
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Montoya
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja Montoya »

Bob kirjoitti:Viisasteli kerran aamulla työpaikan parkkipaikalla minulle kun minä aivan huvikseni olin nostanut Saabin konepellin ylös, että jokos se saappi on taas rikki - ei sitä Tojotassa tarvitse konepeltiä avata... jäkäti.. jäkäti...
Klassikkolausunto! :D
9-5 2,3t -03
Vastaa Viestiin