OG900:sen painelaakeri...

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
YuZzI
"Hirsch"
Viestit: 859
Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 21:07

OG900:sen painelaakeri...

Viesti Kirjoittaja YuZzI »

Mites on? Onko kovahomma vaihtaa allekirjoituksen mukaiseen autoon kytkimenpainelaakeri...? :? :roll:
Ja mitä seurauksia on jos laakeri sanoo yhteistyö sopimuksensa irti kesken ajon?
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24639
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

siis samalla vaihtaa koko kytkin paketin.... joutuu muutenkin purkamaan.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
YuZzI
"Hirsch"
Viestit: 859
Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 21:07

Viesti Kirjoittaja YuZzI »

Kytkin on rempattu jo aiemmin... Laakeri on vain jostain syystä alkanut ääntämään...
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24639
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

liekkö sit jäänyt vaihtamatta silloin... mut sithän sie osaat purkaa kytkimen ja kasata... pala kakkua!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

koklaa voidella sitä siitä "huoltoluukusta" 8O

Mulla jopa on toiminut 8)
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24639
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

se voi olla apu! crc:tä luukusta...
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
YuZzI
"Hirsch"
Viestit: 859
Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 21:07

Viesti Kirjoittaja YuZzI »

Kyllä se vaihtaa pitää, sen verran pahasti jo ääntää... ja kyllä se tuli vaihdettua silloinkin (en vain itse sitä silloin vaihtanut), liekkö sitten kulumiseen syynä lukuisat kilometrit kaupungissa... :roll:
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Minulta meni 900i:stä ihan "laadukas" SKF-painelaakeri 1,5 vuoteen. Että sellaista...

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=14774
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
moksu
"Hölösuu"
Viestit: 1260
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 16:33

Re: OG900:sen painelaakeri...

Viesti Kirjoittaja moksu »

Saab900i kirjoitti: Ja mitä seurauksia on jos laakeri sanoo yhteistyö sopimuksensa irti kesken ajon?
mulla piti laakeri muutamana päivänä ääntä ja sitten loppui meno kerralla.
metallilastua oli ympäri kytkintä kuin ois sorvin lastua ollut 8O
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
Vastaa Viestiin