9-3/9-5 etupenkki tonnariin?
9-3/9-5 etupenkki tonnariin?
Käytin hakua, en löytänyt vastausta.
Mielessä on ollut sellainen ajatus, että laittaisi 9-3 tai 9-5 etupenkin (tai penkit) tuohon tonnariin, -98 CS.
Epäselvyyksiä:
* 9-3/9-5 penkkien erot keskenään?
* meneekö heittämällä vai mieletön projekti?
* jotain muuta tärkeää??
Mielessä on ollut sellainen ajatus, että laittaisi 9-3 tai 9-5 etupenkin (tai penkit) tuohon tonnariin, -98 CS.
Epäselvyyksiä:
* 9-3/9-5 penkkien erot keskenään?
* meneekö heittämällä vai mieletön projekti?
* jotain muuta tärkeää??
Mä arvasin... hulluna pidetään....
(ei mitään uutta tosin)
Ei mitää air-päkkejä. Eihän niitä ole nytkään.
Jaa miksi...
Makuasioita, mutta tykkäsin kaikin puolin edellisen 9-3:n penkeistä verrattuna tuohon tonttuun. Esimerkiksi niskatuki on tontussa huono meikäläisen kropalle, 9-3:n niskatukeen pystyi oikeasti lepuuttamaan päätä.
Ja tuon pukamagrillinkin saisi samalla kuntoon, on ilmeisesti lisää kolvattavaa verhoilun alla.
Juu, ja kiitos selventävistä vastauksista tähän mennessä...

Ei mitää air-päkkejä. Eihän niitä ole nytkään.
Jaa miksi...
Makuasioita, mutta tykkäsin kaikin puolin edellisen 9-3:n penkeistä verrattuna tuohon tonttuun. Esimerkiksi niskatuki on tontussa huono meikäläisen kropalle, 9-3:n niskatukeen pystyi oikeasti lepuuttamaan päätä.
Ja tuon pukamagrillinkin saisi samalla kuntoon, on ilmeisesti lisää kolvattavaa verhoilun alla.
Juu, ja kiitos selventävistä vastauksista tähän mennessä...

Makuasioita todellakin, minä en ole koskaan oppinut päätäni nojaamaan niskatukeen, eikä sen tarkoituskaan ole tyynynä toimia, nukkua kerkee omassa sängyssäkin. :)tevisu kirjoitti: Makuasioita, mutta tykkäsin kaikin puolin edellisen 9-3:n penkeistä verrattuna tuohon tonttuun. Esimerkiksi niskatuki on tontussa huono meikäläisen kropalle, 9-3:n niskatukeen pystyi oikeasti lepuuttamaan päätä.
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Tontussa tai satkussa on mahdotonta edes oppia niskatukeen nojaamista, mutta ainakin 9-3:ssa se on niin sopivasti siinä "oikealla paikallaan". Makuasioita todellakin.Tobbana kirjoitti: Makuasioita todellakin, minä en ole koskaan oppinut päätäni nojaamaan niskatukeen, eikä sen tarkoituskaan ole tyynynä toimia, nukkua kerkee omassa sängyssäkin.
-Sami
9000 Aeron lepakkopenkeissä päänoja on myös just presiis paikallaan, eli penkkiin voi nojata oikein kunnolla.
Noissa normaaleissa penkeissä selkänojan pitäisi kaartua vähän eteenpäin siitä hartioiden takaa..
Noissa normaaleissa penkeissä selkänojan pitäisi kaartua vähän eteenpäin siitä hartioiden takaa..
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
-
- "Turbo"
- Viestit: 280
- Liittynyt: La Joulu 18, 2004 22:14
Samaa mieltä. Tuo niskatuki onkin lähivalojen ohella yksi niitä harvoista asioista mitä kaipaa 1999-mallin 9-3:sta verrattuna 1995-mallin 9000:n. Mielenkiintoista "kehitystä"
Tontussa tai satkussa on mahdotonta edes oppia niskatukeen nojaamista, mutta ainakin 9-3:ssa se on niin sopivasti siinä "oikealla paikallaan". Makuasioita todellakin.

Niin siis olen ajanut toki muillakin kuin saabeilla, lopetin eri automallien laskemisen kahden sadan seudulla, joten on kokemusta muistakin autoista, hyvistäkin. Nähtävästi minun ruumiinrakenne ei vain suosi tuota nojailua. 192cm/100kg, ei persjalkainen. :)tevisu kirjoitti:Tontussa tai satkussa on mahdotonta edes oppia niskatukeen nojaamista, mutta ainakin 9-3:ssa se on niin sopivasti siinä "oikealla paikallaan". Makuasioita todellakin.Tobbana kirjoitti: Makuasioita todellakin, minä en ole koskaan oppinut päätäni nojaamaan niskatukeen, eikä sen tarkoituskaan ole tyynynä toimia, nukkua kerkee omassa sängyssäkin. :)
-Sami
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Joo en pitkää matkaa ja sekin lyhyt matka tuntui aika ankealta, en saanut penkkiä säätöihin ja jalkoja ahdisti sekä ratti että keskikonsoli, tonnarista ja og-satkusta olen löytänyt paljon paremmat ajoasennot. Kuten sanoin en ole persjalkainen vaan minun jalat on todella pitkät verrattuna muuhun kroppaan, tämä hankaloittaa sekä autoilua, että housujen ostoa. :Dpeinu kirjoitti:Et ole vissiin ysikolkilla ajanut, ainakaan kovin pitkään?
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Noh, itse olen aikamoinen tappi verrattuna sinuun. 188/96
Naapurin setä on joka suhteessa sinua ja minua isompi ja se viihtyy kyllä kolkissa kanssa. Mulla on molemmat niinkuin sigusta näkyy. Noh viihdyn kolkin kuskin paikalla paremmin, maanläheisempi. Tevisullakin on kokemusta molemmista, mutta Teemu onkin "vain" normimitoissa 


9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11