K-jetronicin asennus ysiysiin

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
nittiniiu
"Kaasari"
Viestit: 50
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 15:24
Paikkakunta: Kokkola

K-jetronicin asennus ysiysiin

Viesti Kirjoittaja nittiniiu »

Sain kaveriltani vanhan 900:sen joka oli seissyt melkein kymmenen vuotta. Siirsin siitä ruiskun 99:siin ja kone toimii hyvin pintakaasulla, mutta vähän enemmän kaasutettaessa kone tukehtuu. Kokeilin ottaa suuttimet pois ja kun lautasta nostaa tulee polttoainetta ainakin siinä alkuvaiheilla sopivasti, mutta kun lautasta nostaa enenmmän niin bensaa tulee silmämääräisesti aivan tolkuttoman paljon. Onkohan jossain joku venttiili jumissa vai mikähän mahtaa olla vialla? Kaikki komponentit pitäisi olla asianmukaisesti paikoillaan ja liitokset on tiiviitä. Siirtopumppu pitää vähän kummaa ääntä, mutta voiko sen huono paineentuotto aiheuttaa liian suurta ruiskutusmäärää. Ehdotuksia otan mielellään vastaan, koska en ole ennen näitten mekaanisten ruiskujen kanssa värkännyt. :?
nittiniiu
"Kaasari"
Viestit: 50
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 15:24
Paikkakunta: Kokkola

K-jetronicin asennus ysiysiin

Viesti Kirjoittaja nittiniiu »

Unohdin mainita, että polttoainepumppu ei ole alkuperäinen vaan Volvo 360:sen ja se ei ole tankin sisällä vaan moottoritilassa. Voisiko tuolla olla vaikutusta ruiskutukseen?
nittiniiu
"Kaasari"
Viestit: 50
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 15:24
Paikkakunta: Kokkola

Vika löytyi

Viesti Kirjoittaja nittiniiu »

Ohjauspaineventtili (Se joka on termostaattikotelossa kiinni) oli jumissa. Nyt toimii hienosti.
Vastaa Viestiin