No niin.. En ole vielä käynyt katsastamassa tonttuani ja jännitys tiivistyy. Miten tuo APC- sulakkeen poisottaminen noin käytännössä vaikuttaa?? Resetoiko toimenpide boksin eli samat manooverit edessä kuin asennuksen jälkeen?
Riittääkö pelkkä sulakkeen poisto vai otanko vielä sen mankkuvenan liittimen irti? Miten vaikuttaa?
Ja jollain on varmaan kokemusta myös päästöjen suhteen JT 3" putkistolla ja Sport- katilla???
Tää nyt ehkä olis enemmän tuning- osastolle, mutta antanette anteeksi..?
#2513
Saab 9000 CSE 2.0t Jubilee -97
Speedparts steg 1 + JT 3" putkisto
APC-sulake..
Autossasi ei taida olla APC-sulaketta. Siinä on Trionic, joten APC on integroitu
ruiskutietokoneeseen. Pelkkä venttiilin liittimen irrottaminen varmasti riittää. Tuskin sekään on välttämätöntä, mutta hommana kuitenkin vaivaton.
Yhdellä tutulla oli sporttikatin kanssa ongelmia hiukkaspäästöissä, eli ne oli siellä maksimissa ( 100 ) oliko se arvo nimeltään HC. Saatto ko. arvot johtua esim. katin lämpötilasta tai koneen kunnostakin. Muut arvot oli reilusti kohdallaan.
ruiskutietokoneeseen. Pelkkä venttiilin liittimen irrottaminen varmasti riittää. Tuskin sekään on välttämätöntä, mutta hommana kuitenkin vaivaton.
Yhdellä tutulla oli sporttikatin kanssa ongelmia hiukkaspäästöissä, eli ne oli siellä maksimissa ( 100 ) oliko se arvo nimeltään HC. Saatto ko. arvot johtua esim. katin lämpötilasta tai koneen kunnostakin. Muut arvot oli reilusti kohdallaan.
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
morjensta kaima!
Ei pysty inssi pienen koelenkin aikana sanomaan paljonko autossa on tehoja, varsinkaan näin talvella. Huoletta vaan katsastukseen letkut ja sulakkeet paikallaan.
Jotkut on käyneet hankkimassa päästölapun valmiiksi katsastusta varten jossain paikassa missä saa huoletta polkea katin kuumaksi.
Ei pysty inssi pienen koelenkin aikana sanomaan paljonko autossa on tehoja, varsinkaan näin talvella. Huoletta vaan katsastukseen letkut ja sulakkeet paikallaan.
Jotkut on käyneet hankkimassa päästölapun valmiiksi katsastusta varten jossain paikassa missä saa huoletta polkea katin kuumaksi.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Kiitokset vastauksista, tähän asti. Kyllä mäkin sitä vähän ajattelin, että näillä säädöillä mennään katsastukseen. Ei ehkä tuurilla inssi huomaa mitään, mutta kyllä tietysti niinkuin elämässä muutenkin tuurin osuus kannattaisi minimoida. Ja jos se tuttu inssi nyt sitten kysyy asiasta niin valehtelemaan en ala. Kun on sulake irti niin voi handu pumpulla sanoa et kyllä tää ihan matalapaineturbo tällä hetkellä on..
No, helmikuun puolelle asti on aikaa painiskella omantunnon kanssa....
No, helmikuun puolelle asti on aikaa painiskella omantunnon kanssa....