
olisko jossain seuraavia kuvia
olisko jossain seuraavia kuvia
löytyskö ohjaustehostimesta kuvia kyseeseen tulisi 9000 ois kiva vähän kattella ennen kun alkaa purkaa 

-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Saattais olla nopeempi reititys. kiitos Peinulle.
http://www.saab9000.com/procedures/susp ... kbush.html
http://www.saab9000.com/procedures/susp ... kbush.html
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Jaska hyvä, ei ollut vahinko, minkä takia ohjasin tuon 9000 FAQ:n kautta. Mitä enemmän kävijöitä sen enemmän ja parempia ohjaeita. Eikös?Firges9000 kirjoitti:Saattais olla nopeempi reititys. kiitos Peinulle.
http://www.saab9000.com/procedures/susp ... kbush.html
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Jos on pakko ottaa pumppu irti, niin pitää ottaa sitten se remmikin. Siihen löytyy ohjeita viime viikkojen keskustekuista. Samalla tietenkin tarkastat ne kiristin- ja ohjainrullien laakereiden rohinat ja remmin kunnon. Jos on hydraulinen remminkiristin niin kiristinrullan pulttissa on sitten väärän suunnan kierteet.
Siihen pumppuun et kuvia tartte.
Muistaakseni jos saat kaksi pulttia auki rattaan rei'istä niin lähtee irti sillei. Itelläni oli toinen pultti niin tiukassa, että piti ottaa irti myös kiinnike pumun ja lhkon välistä. Eli yksi pultti yläpuolelta(yhteinen laturin kanssa) ja toinen alapuolelta. Lisäksi kaksi pulttia kohtisuoraan lohkoa kohden moottorin takaa.
Varmaan tyhjennät sen järjestelmän kuitenkin ennen ohjausvaihteen purkua: Ota ensin se tehostinöljysäiliö irti kiinnikkeestään ja pujottele se säiliö alas ja laske korkin kautta ne enimmät nesteet pois niin ei mene öljyt minne sattuu.
Siihen pumppuun et kuvia tartte.
Muistaakseni jos saat kaksi pulttia auki rattaan rei'istä niin lähtee irti sillei. Itelläni oli toinen pultti niin tiukassa, että piti ottaa irti myös kiinnike pumun ja lhkon välistä. Eli yksi pultti yläpuolelta(yhteinen laturin kanssa) ja toinen alapuolelta. Lisäksi kaksi pulttia kohtisuoraan lohkoa kohden moottorin takaa.
Varmaan tyhjennät sen järjestelmän kuitenkin ennen ohjausvaihteen purkua: Ota ensin se tehostinöljysäiliö irti kiinnikkeestään ja pujottele se säiliö alas ja laske korkin kautta ne enimmät nesteet pois niin ei mene öljyt minne sattuu.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11