Tuossa kuva jos jotakuta kiinnostaa.

Riippuu, mitä pikkuräikällä tarkoitat. Kuva vähän hämää, mutta räikän koko pituus on vain 20 cm ja räikän "liitintapin" koko alle sentin...viisaampi kertoo sen tuumina....Ainut miinus on kun ne kaikki käy (jos oikein näen ) vaan tommosee isompaan räikkään, ei mahdu joka väliin...
Myikö ne siellä semmosta sarjaa joka kävis pikkuräikkään ???
Töihin olen ostanut juuri Beltzerin työkaluja; pihtejä ja joitakin avaimia. Niissä on ainakin ergonomiaan panostettu ja kumimaiset kädensijat ovat mukavia käyttää.Kukaan ei kuitenkaan maininnut kalujen Rols Roycea eli Beltzeriä.Olen joskus saanut lainata sellaisia kun omat ei ole sopineet ,ei ole ollut oikeita kokoja.Lankomiehen mielestä ne ovat ainoat oikeat työkalut Porschen "huoltamiseen".Mun mielestä niitä kyllä kelpasi käyttää Saabinkin korjaamiseen,tosi hyviä.Tosin järjettömän tyyriitä.
ja saa biiiiiiiiiiiilteemasta tai motonetista huokealla, ainakin sai joitain vuosia sitten (ellei Jorma O. käynyt hakemassa pois myynnistä ettei nörtit modaa / tee-se-itse-hommaileMimmi kirjoitti:Noksun luuriin tarvitsee Tx 6 avaimen![]()
Tuo "vajaa sentti" on varmaankin 3/8"
Niitähän löytyy Sandvik/Bahco-työkaluista kans.tevisu kirjoitti:Töihin olen ostanut juuri Beltzerin työkaluja; pihtejä ja joitakin avaimia. Niissä on ainakin ergonomiaan panostettu ja kumimaiset kädensijat ovat mukavia käyttää.
mä en osta biilteemasta mitää tavaraa muuta kun sellasta missä EI LUE BILTEMAsaabracing kirjoitti:Onnex ei ole tarvinnut vielä hirveästi käyttää, kop, kop![]()
Tommonen kyllä täytyy hommata, liekko B%¤#/stakaan saa noin halvalla ???