Kiertokankiin punametalli-laakerit?
Kiertokankiin punametalli-laakerit?
Miten on, kannattaako?
Varmaan jos tulee jotain häikkää ja laakeri leikkaa kiinni niin kankikin on sitten entinen? Orkkiksilla saattaa vielä selvitä "ehjin nahoin".
Eli onko tietoo/kokemista.
Varmaan jos tulee jotain häikkää ja laakeri leikkaa kiinni niin kankikin on sitten entinen? Orkkiksilla saattaa vielä selvitä "ehjin nahoin".
Eli onko tietoo/kokemista.
no kiertokanki ei ihan välttämättä "pienestä"/alkavasta viasta ota pahasti itseensä, mutta kampiakselin menee kyllä koneistukseen. Noita kiertokankia löytyy kyllä käytettynäkin hyväkuntoisia.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Punametalli laakereita (siis sellaisia oikeita" eikä niitä Alu pinnoitettuja kupari seosteisia) käytetään noissa kisa vehkeissä joissa on nitratut akselit ( vaatii kovan laakerin).
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Eikös noiden punametallilaakereiden kanssa vaadita tuo nitraus? Taitaa karata budjetti aika äkkiä tavan virittelijälle...V-M kirjoitti:Punametalli laakereita (siis sellaisia oikeita" eikä niitä Alu pinnoitettuja kupari seosteisia) käytetään noissa kisa vehkeissä joissa on nitratut akselit ( vaatii kovan laakerin).
V-M

Niin enkös niin juuri tuossa edellä todennut? punametalli -> nitraus <- punametalli? Nitraaminen on kg hintaista touhua... aikasen kallista hommaa kampiaksilalle... tais olla nokka-akselillekin 80eTuumer kirjoitti:Eikös noiden punametallilaakereiden kanssa vaadita tuo nitraus? Taitaa karata budjetti aika äkkiä tavan virittelijälle...V-M kirjoitti:Punametalli laakereita (siis sellaisia oikeita" eikä niitä Alu pinnoitettuja kupari seosteisia) käytetään noissa kisa vehkeissä joissa on nitratut akselit ( vaatii kovan laakerin).
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Juujuu, Meinasin vain ettei kukaan laita punametallilaakereita ilman tuota nitrausta...V-M kirjoitti:Niin enkös niin juuri tuossa edellä todennut? punametalli -> nitraus <- punametalli? Nitraaminen on kg hintaista touhua... aikasen kallista hommaa kampiaksilalle... tais olla nokka-akselillekin 80eTuumer kirjoitti:Eikös noiden punametallilaakereiden kanssa vaadita tuo nitraus? Taitaa karata budjetti aika äkkiä tavan virittelijälle...V-M kirjoitti:Punametalli laakereita (siis sellaisia oikeita" eikä niitä Alu pinnoitettuja kupari seosteisia) käytetään noissa kisa vehkeissä joissa on nitratut akselit ( vaatii kovan laakerin).
V-M
V-M