Miksi Ruotsin poijaat käyttää tällaista nokka-akselisekoitusta satkuissaan?
2.1 kansi T16 koneessa ja imunokka T16 vakio, pakonokka B212i vakio
Syitä tällaiseen yhdistelmään? On nimittäin hyvin monta esimerkkiä tuosta.
Virigurut, mitkä nokat mun kannattaisi heittää tuohon B212 kanteen?
Nokka-akseleita ristissä
-
- "Aero"
- Viestit: 465
- Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
- Paikkakunta: Turku
-
- "Saabisti"
- Viestit: 351
- Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
- Paikkakunta: Vöyri
- Viesti:
Tietääkseni tuo turbon imunokka on sama 86-93 B202:lle. Jotkut väittää että ainoastaan 86-88 olisi turbossa terävempi imunokka(252) ja sen jälkeen 240, mutta en ole tuolle väitteelle löytänyt tukea. Vakio iivarin imunokka ei ole yhtä terävä kun turbon imunokka, eli sen takia sitä ei ole käytetty. Pakonokat pitäisi olla samat sekä turbo että iivari B202 ja iivari B212.
Alle pistän pari linkkiä ja niistä voit itse tarkistella noita nokkia, kun löydät niistä numerot.
http://www.pajjakid.com/ubipa/Camshafts.htm
http://www.900aero.com --> Tech ja vasemmalta Camshafts
Alle pistän pari linkkiä ja niistä voit itse tarkistella noita nokkia, kun löydät niistä numerot.
http://www.pajjakid.com/ubipa/Camshafts.htm
http://www.900aero.com --> Tech ja vasemmalta Camshafts