mietimpäs tässä... kun olen vuodenvaihteen jälkeen tilaamassa uutta aeroa, että olisiko kenelläkään pienintäkään hajua saisiko tehtaalta erikois tilauksesta(maksaisi extraa) SSään limenkeltaista???
Varmasti saa. Ääritapauksessa joudut ostamaan koko tehtaan, mutta hinnastahan tässä ei ollutkaan kyse.
Viisastelematta toteasin, että tuskin järkevillä kustannuksilla saat, jollei väri ole 9-3:n ohjelmassa millään mallisarjalla. Halvemmaksi tulee ostaa perusvärillä (vaikka valkoinen, jos on perusväri) ja maalauttaa jossain liikkeessä.
BTW. Julle, sulla paikkakuntana näyttää olevan 6A. Mä käyn siellä 1-3 kertaa viikossa siinä keskustan läheisyydessä olevassa "pienessä" teollisuuslaitoksessa, mikä lieneekään. Enivei, eipä ole sielläpäin ainakaan muitan SC:tä näkynyt. Mun auto on "perussininen" TiDS SC, sen voi bongata Griffin Housen parkkikselta säännöllisin välein.
Risto kirjoitti:Eräs kaverini osti Ford Tourneon erikoisvärisenä(Mondeon väri). Olivat kuljettaneet korin toiselle tehtaalle maalattavaksi ja taas takaisin kokoonpanoa varten. Ei muistaakseni maksanut aivan kamalasti.
Itävallan ropotit tuskin hallitsee katon maalausta.