Kuinka paljon kuuluu ton kiertokangen ja kampiakselin välisen välyksen olla siinä laakerien kohdalla? Tällä hetkellä kampuran suunnassa liikkuu hieman...muuta välystä ei ole! Vaihdan tuon 1. ylikokoon poratun lohkon ja männät tavalliseen vakio 2,0T lohkoon ja mäntiin ku käytin koneistuksessa ton 2,0T:n.
Tulossa siis myyntiin 1. ylikokoon porattu 2,0T lohko (b202 -86) + Mahlen männät (koko 90,47) ilman veivejä ja kampuraa!
Kiertokankien päittäisvälys
Kiertokankien päittäisvälys
Saab 9-5 2,0t -1999
Huhhuh...olipas urakka
Nyt on kone taas kasassa ja kyllä on siisti ääni...vaihtui laakerit ja männänrenkaat uusiin! Vaihdoin tuon 1.ylikoon lohkon ja männät hiiteen ja paikalle hoonattu ja plaanattu lohko 2,0T vakiomännillä. Nyt tästä jollekin tuo ylimääräinen lohko mahlen männillä! Jes...nyt vaan ajoa!!!

Saab 9-5 2,0t -1999
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Tuolla sisäänajo-ohjeistusta.... tuon mukaan ensimmäiset 20 mailia tärkeimmät, jolla matkalla suurimmat muotoutumiset tapahtuvat.
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77