Garrett T03:n kunnostus

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Juha_A.
Matalapaineturbo
Viestit: 166
Liittynyt: Su Syys 28, 2003 21:08
Paikkakunta: Espoo

Garrett T03:n kunnostus

Viesti Kirjoittaja Juha_A. »

Onko kenelläkään kokemusta T03:n laakereitten vaihdosta?
Eli pystyykö tekemään itse ja pystyykö tekemään niin, ettei tarvitse tasapainottaa tämän jälkeen (eli ettei tarvitsisi teetättää mitään töitä)?
Ja paljonko kyseisen rempan osat tulee maksamaan?
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

Ainahan kannattaa kokeilla jos vähänkin kiinnostaa. Meilläkin on ollut 99turbo johon tehtiin laakeri remppa koti konstein, ilman tasapainotusta.

Täytyy vaan purkaessa kattoo osien kohdat tarkkaan ja merkata ne et ne saa takasin samoin päin. Itse en ole tätä operaatiota tehnyt mutta kuvia ja purettuja olen nähnyt. imu- ja pako puolen voi turbosta irroittaa aivan huoletta.

Pro turbolla tais olla laakeri remppa jotain 80€ jos en kovin väärin muista.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Juha_A.
Matalapaineturbo
Viestit: 166
Liittynyt: Su Syys 28, 2003 21:08
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Juha_A. »

Jep. Kiitos vastauksesta.

Täytyypä katsoa joku päivä, mitä se pitää sisällään (paljon välystä ainakin). Nyt ei ole kyllä enää niin kiire, kun ostin uuden (käytetyn) ahtimen.
Vastaa Viestiin