Ei ehkä ole niin OG henkistä, mutta kun auto muuten toimii hyvin on varaa vähän fiilistellä.
Sami
0405950046

Viidellä johdolla varustettu toimii, kaksi laitetettu,yksin.Freeyourmind kirjoitti:mitäs käy jos laittaa tilalle moottorin (mulla jo se on), toimiiko? Voiko kytkeä rinnan kytkimen kans (mahtuuko)/löytyykö edullista rakaisua?
Sami
Sri, siis kaksijohtoinenhan se moottori on joka tuli alemmaksi, muuten ok.Freeyourmind kirjoitti:Kiitos. Tarkoititko viidellä johdolla just sitä, että normaalin kolmejohtosen katkasijan kanssa laitetaan kaksijohtoinen moottori kytkettynä rinnan. siis siinä sun pelissä (finkku on ilm. suomessa valmistettu) oli siinä ovessa normaalin katkaisijan kiinityksen alapuolella ruuvin reijät valmiina?
teitkö ite sen jatkon siihen koukkuun - rautalangasta, vai oliko se joku tarvike-osa. Mulle kato pitää vääntää ihan rautalangasta.
mä ajattelin, että mahtuisiko se moottori sen kytkimen kanssa samaan kiinnitykseen pitempien pulttien kanssa ja sitte liittäis vaan ne 0 muotoset päät jollain yhteen - ja siitä koukkuun, vai onko just tarkoius, että ovat erillään?...kun en ainakaan huomannut mitään reikiä valmiina, noin yhtäkkiä, no äkkiähän ne on porattu.
Olenko nyt ihan hakoteillä? mulla oli se kytkin irti, ja hommasin romikselta - tilasin - sen moottorin, niin on muuten ihan saman näkönen, mutta tosiaan erona on vaan että siinä mikä on ovessa(kytkin) on ne kolma piuhaa ja siinä moottorissa kaksi.
Eihän sitä enää kuitenkaan kaukosäädön löydyttyä tule avaimella availtuaMimmi kirjoitti:Vaihda se 2-johtoinen 3-johtoisen tilalle. Sitten muuta releboxista kuskin ovelle menevät johdot muiden ovien moottorien rinnalle. Seuraavaksi kytke kauko-ohjauksen ohjausjohdot kuskinoven alkuperäisten johtojen tilalle.
Voilá kauko-ohjaus avaa ja sulkee kaikki ovet. Miinuksena et saa enää kuskin ovilukosta kääntämällä ovia auki/kiinni.