Mankkuvena testiin
-
- "Aero"
- Viestit: 431
- Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 10:08
- Paikkakunta: Vaasa
Mankkuvena testiin
Moro!
Oisko kenelläkään ehjää tonnarin mankkuvenaa lainata testiin pk seudulla? Ei viittis käydä ensin ostamassa sitä jos vika ei olekkaan siinä.
Oisko kenelläkään ehjää tonnarin mankkuvenaa lainata testiin pk seudulla? Ei viittis käydä ensin ostamassa sitä jos vika ei olekkaan siinä.
#1249
9000 Aero Aut. -95 (Joulutonttu) Imola Red OE
9-5 4d 2.3t SE M5 -98
9000 Aero Aut. -95 (Joulutonttu) Imola Red OE
9-5 4d 2.3t SE M5 -98
Tuon toiminta on helppo kokeilla jos autossa on ahtopainemittari.
Ota sähköpiuha mankkuvenasta irti. Käy ajelemassa muutamia kiihdytyksiä ja katso max paineet. Jos paine on 0.4, ei mankku ainakaan vuoda. Jos paine jotain muuta isoa, on mankku mallia rikki. Helposti paineet karkaavat ja iskee fuel-cuttia jos mankku vuotaa.
Jos mankun sähköpiuha kiinni paineet eivät nouse yli 0.4 barin, yhdistä C JA W letku ja kokeile varovasti nouseeko paineet sinne päälle 1 barin. 1.5 barissa pitäisi pätkäistä bensansyötön. Jos nousee, mankku rikki tässäkin tapauksessa.
Lisätkää jos joku testi unohtui.
Ota sähköpiuha mankkuvenasta irti. Käy ajelemassa muutamia kiihdytyksiä ja katso max paineet. Jos paine on 0.4, ei mankku ainakaan vuoda. Jos paine jotain muuta isoa, on mankku mallia rikki. Helposti paineet karkaavat ja iskee fuel-cuttia jos mankku vuotaa.
Jos mankun sähköpiuha kiinni paineet eivät nouse yli 0.4 barin, yhdistä C JA W letku ja kokeile varovasti nouseeko paineet sinne päälle 1 barin. 1.5 barissa pitäisi pätkäistä bensansyötön. Jos nousee, mankku rikki tässäkin tapauksessa.
Lisätkää jos joku testi unohtui.
-
- "Aero"
- Viestit: 431
- Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 10:08
- Paikkakunta: Vaasa
Liitin irti ahtaa keltasen puoleen väliin. W letku irti on testattu, ja ahtaa niin perk*leesti! Lopetin kyllä painamisen, ku viisari meni punaisen puoleen väliin. Mut toi testi ei vielä kerro että onko ongelma mankkuvenas vai softapuolella ta kenties nakutuksesta. w-letku irti trionic ei pysty tiputtaa ahtoja. Joten sen takia ois kiva testata ehjällä mankulla.tevisu kirjoitti:Tuon toiminta on helppo kokeilla jos autossa on ahtopainemittari.
Ota sähköpiuha mankkuvenasta irti. Käy ajelemassa muutamia kiihdytyksiä ja katso max paineet. Jos paine on 0.4, ei mankku ainakaan vuoda. Jos paine jotain muuta isoa, on mankku mallia rikki. Helposti paineet karkaavat ja iskee fuel-cuttia jos mankku vuotaa.
Jos mankun sähköpiuha kiinni paineet eivät nouse yli 0.4 barin, yhdistä C JA W letku ja kokeile varovasti nouseeko paineet sinne päälle 1 barin. 1.5 barissa pitäisi pätkäistä bensansyötön. Jos nousee, mankku rikki tässäkin tapauksessa.
Lisätkää jos joku testi unohtui.
#1249
9000 Aero Aut. -95 (Joulutonttu) Imola Red OE
9-5 4d 2.3t SE M5 -98
9000 Aero Aut. -95 (Joulutonttu) Imola Red OE
9-5 4d 2.3t SE M5 -98
olli9000CDturbo kirjoitti:Liitin irti ahtaa keltasen puoleen väliin. W letku irti on testattu, ja ahtaa niin perk*leesti! Lopetin kyllä painamisen, ku viisari meni punaisen puoleen väliin. Mut toi testi ei vielä kerro että onko ongelma mankkuvenas vai softapuolella ta kenties nakutuksesta. w-letku irti trionic ei pysty tiputtaa ahtoja. Joten sen takia ois kiva testata ehjällä mankulla.tevisu kirjoitti:Tuon toiminta on helppo kokeilla jos autossa on ahtopainemittari.
Ota sähköpiuha mankkuvenasta irti. Käy ajelemassa muutamia kiihdytyksiä ja katso max paineet. Jos paine on 0.4, ei mankku ainakaan vuoda. Jos paine jotain muuta isoa, on mankku mallia rikki. Helposti paineet karkaavat ja iskee fuel-cuttia jos mankku vuotaa.
Jos mankun sähköpiuha kiinni paineet eivät nouse yli 0.4 barin, yhdistä C JA W letku ja kokeile varovasti nouseeko paineet sinne päälle 1 barin. 1.5 barissa pitäisi pätkäistä bensansyötön. Jos nousee, mankku rikki tässäkin tapauksessa.
Lisätkää jos joku testi unohtui.
Trionicissa tulee fuelcut kyllä tietyssä vaiheessa peliin mukaan.

Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-
- "Aero"
- Viestit: 431
- Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 10:08
- Paikkakunta: Vaasa
Ja tuo keltaisen puoliväli on ??? bar. Paruspaineet vai enemmän?olli9000CDturbo kirjoitti:Liitin irti ahtaa keltasen puoleen väliin.
Kyllä se katkaisee 1,5 barin kohdalla. Jos softa on asiallinen ja MAP-anturi on orkkis.W letku irti on testattu, ja ahtaa niin perk*leesti! Lopetin kyllä painamisen, ku viisari meni punaisen puoleen väliin.
Ihan villi veikkaus, että mankkuvena hajonnut ja ahdot ei nouse. Siis jos tuo "keltaisen puoliväli" on ~0,4. Itsellä yksi teki noin ja pari muuta alkoivat päästämään paineet liiallisuuksiin.Mut toi testi ei vielä kerro että onko ongelma mankkuvenas vai softapuolella ta kenties nakutuksesta.
Tuskin nakuttaa jos ei edes piikkaa paineita ylemmäksi. Ei se trionic ihan reaaliaikainen systeemi kuitenkaan ole.
Mikä softa?
Himpes kun tuli lupauduttuu hoitaa systerin koiraa muijan kans. Samalla koitan äheltää vähän noita lepakoiden vaijereita jos sais ite tehtyy. Sekaan vaan.olli9000CDturbo kirjoitti:Tattis! Jos mä koodailisin sulle viikonloppuna, vai onko sulla silloin menoa?saapasi kirjoitti:Mä voin londaa omastani. Viime kesänä ostettu uus ja on orkkis. Soittele ja tai paiskaa viestiä.