Poltti perkele kansipahvin ku en ottanut nakutuksesta vaaria
Montako kertaa kantta uskaltaa oikaista?
Montako kertaa kantta uskaltaa oikaista?
Jou!
Poltti perkele kansipahvin ku en ottanut nakutuksesta vaaria
Nyt remontti siis edessä..kantta on oikaistu ainakin pari kertaa. Montako kertaa uskaltaa oikaisuttaa ettei mee ajoitukset vitulleen ja mäntä hakkaa kanteen?
Poltti perkele kansipahvin ku en ottanut nakutuksesta vaaria
Saab 9-5 2,0t -1999
Re: Montako kertaa kantta uskaltaa oikaista?
Ei se
Uusi kansi B202 paksuus uutena 140,5mm +/- 0,1mm.
Minimi hionnan jälkeen 140,1 +/- 0,1mm.
Joten jotain neljäkypää voi poistaa.
Ei se ole määristä/kerroista kiinni vaan paljonko on pois otettu!kopote12 kirjoitti:Jou!
Poltti perkele kansipahvin ku en ottanut nakutuksesta vaariaNyt remontti siis edessä..kantta on oikaistu ainakin pari kertaa. Montako kertaa uskaltaa oikaisuttaa ettei mee ajoitukset vitulleen ja mäntä hakkaa kanteen?
Uusi kansi B202 paksuus uutena 140,5mm +/- 0,1mm.
Minimi hionnan jälkeen 140,1 +/- 0,1mm.
Joten jotain neljäkypää voi poistaa.
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
Re: Montako kertaa kantta uskaltaa oikaista?
Kuinka tuo 2,3T ja 2,0T kannet eroaa venttiileiden ja nokka-akselien kannalta. Voinko sekoitella niitä keskenään. On polttanut tuota 2,3T kannen alumiinia myös joten vaihdan 2,0T kannen. Itse pannu on kyllä 2,0T.
Saab 9-5 2,0t -1999
Re: Montako kertaa kantta uskaltaa oikaista?
Sekä imu ja pakoventtiilit pitäisi käydä, mutta kummatkin nokka-akselit eri numeroilla joten todennäköisesti ei käy!kopote12 kirjoitti:Kuinka tuo 2,3T ja 2,0T kannet eroaa venttiileiden ja nokka-akselien kannalta. Voinko sekoitella niitä keskenään. On polttanut tuota 2,3T kannen alumiinia myös joten vaihdan 2,0T kannen. Itse pannu on kyllä 2,0T.
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
Re: Montako kertaa kantta uskaltaa oikaista?
Kyllä ne nokat näin äkkiseltään muisteltuna menee. Voi toki olla arvoissa eroa, ja todennäköisesti onkin, mutta toimii ok. Poikkeuksena B202 asymmetriset nokat. Se että mikä oli "tiukka"-nokka, ja päin vastoin voi kertoa joku muu. Hotein nokka on kuitenkin 90-luvun vaihteesta oleva B202.J.V.A kirjoitti:Sekä imu ja pakoventtiilit pitäisi käydä, mutta kummatkin nokka-akselit eri numeroilla joten todennäköisesti ei käy!kopote12 kirjoitti:Kuinka tuo 2,3T ja 2,0T kannet eroaa venttiileiden ja nokka-akselien kannalta. Voinko sekoitella niitä keskenään. On polttanut tuota 2,3T kannen alumiinia myös joten vaihdan 2,0T kannen. Itse pannu on kyllä 2,0T.
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84