Ajattelin asentaa tallissa lojuvan hälyttimen (Defa 820) Dieseliin, jotta saisin myös eberin ohjauksen tehdä aamuisin sisältä kahvinkeiton yhteydessä, eikä tarvitsisi aina miettiä lähtöaikoja edellispäivänä (tiedän kyllä eberin omat kaukosäätimet). Hälytin on jo minulla, koska purin sen purkuun menneestä autosta. Samalla saisi tuon takaluukun lukon ohjauksen kaukosäätimestä. Nykyisin autossa on sikuran hälytin, mutta sen kytkennät ei ole tehty ihan loppuun asti ja on vain yhdellä painikkeella.
Tarkoituksena olisi laittaa myös käynnistyksen esto toimimaan ja koska hälyttimessä on kaksipiirinen ajonesto "mokkula", niin voisin ottaa ne molemmat käyttöön. Ajatuksena olisi katkaista käynnistys signaali ja dieselpumpun ohjaus.
Uskaltaako Dieselpumpun ohjauksesta katkaista pääreleen ohjauspiiri vai onko jollakin parempaa tietoa dieselin käynnistyksen estosta?
9-3 TID dieselpumpun käynnistyksen esto
9-3 TID dieselpumpun käynnistyksen esto
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx