Onko mahdollista, että on Mimmin auto? Auto on kuvassa tolpan takana ja pirun pieni muutenkin...
Muok. kuva lisätty 4.10...

Mistä näitä pidikkeitä voi hankkia? Minulla tuulilasi kyllä pysyy paikallaan pitämättäkin, uudemmissa Saabeissa on ilmeisesti laatu pahasti huonontunut.Mimmi kirjoitti:tuuliasin pidikkeessä.
Samasta paikasta kuin talvilasin pesunestettäkin. Tuommoisilla pidikkeillä on helppo vaihtaa talvilasi paikoilleen.Ässä kirjoitti:Mistä näitä pidikkeitä voi hankkia? Minulla tuulilasi kyllä pysyy paikallaan pitämättäkin, uudemmissa Saabeissa on ilmeisesti laatu pahasti huonontunut.Mimmi kirjoitti:tuuliasin pidikkeessä.![]()
No, hauskaa vappua kaikille!

Joo kyllä se selvästi lisähuomiota hakee, kun on laittany lisähuomiovalotkinCDTA kirjoitti:Mimmi on siis julkisuudenkipeä linssilude
No ihan sama mitkä ovat pilkunnussimisnimeltään, mutta Bling BliiiiiiiingMimmi kirjoitti:Mitkä LISÄhuomiovalot?
Ai sä oot ruvennu säästämään. No en ois sitäkään uskonuMimmi kirjoitti:Minä en viitsi polttaa xenoneita päivänvalolla, kuten eräät
Jahas eli tämä on syy uusien xenon audien led-valoihin. Polttimot pitemmän päälle halvemmiksi ja saadaan lisää glitteriä.Mimmi kirjoitti:Xenonien valoteho häviää auringolle mennentullen, joten niiden polttaminen on hyödytöntä. Sitäpaitsi huomiovalot ovat lailliset ajovalojen korvike päivänvalolla.
Eli ei siis kauaa kestä kun nekin nähdään linssiluden puskimessa9-5T kirjoitti:Olet väärässä, hyväksyttäjä jälkiasennus led huomiovaloja on olemassa.saapasi kirjoitti: Ja olisit vielä halunnut laittaa ledit, mutta ne eivät itkuparku ole tyyppihyväksytyt autoosi. Posessa oot.
Mimmi kirjoitti:Xenonien valoteho häviää auringolle mennentullen, joten niiden polttaminen on hyödytöntä. Sitäpaitsi huomiovalot ovat lailliset ajovalojen korvike päivänvalolla.
, eiköhän tää kuittailu jo riitä. Muistaakseni vuoden 1968 jälkeen rekisteröityihin autoihin ei ojavaloa saa laittaa. Enpä ole ajanut sellaista autoa , jossa tuollainen olisi ollut , joten hyötykin on täysin arvailua.66Saab74 kirjoitti:Mä laittaisin ojavalon. Muistaako kukaan moista ja oli paljon ennen ajovalojen kahdennus kieltoa. Ojast voi leytyä vaikka mitä ,vaik itsensä...