Onko ollut jotain olennaista hyötyä

Olen suunnitellut hommata moisen systeemin, mutta ajattelin kysellä vähän etukäteen porukan kokemuksia.
Äänimerkkiä ainakin minulla. Mitä lähempänä niin sitä tiheämmin. Ja kun kohteeseen on matkaa 30cm tai alle niin yhtäjaksoinen ääni. Hienosti saa peruutettua 30cm päähän seinästä aina. Ja osaa ottaa koukunkin huomioon.kalle37 kirjoitti:Olis tässä lähiaikoina tarkoitus ostaa ja asentaa tuo spa.
Mutta yksi asia pitäis vielä tietää.
Tuleeko sidiin joku lukema tieto esteen läheisyydestä vai tuleeko pelkästään äänimerkiä?
Paikkoja on monia hinnat 300€-500€, mutta en tiedä viitsinkö maksaa pelkästä piipityksestä noin paljon.tsaarela kirjoitti:Mistäs ja paljonko?kalle37 kirjoitti:Olis tässä lähiaikoina tarkoitus ostaa ja asentaa tuo spa.
Itse olen myös ajatellut moiseen SPA:han sijoittaa lähiaikoina. Kiinnostaisko tilata kimpassa? Varsinkin jos Suomen ulkopuolelta tilaa niin ei ainakaan tarvitsisi maksaa niin paljon toimituskuluja?kalle37 kirjoitti:Paikkoja on monia hinnat 300€-500€, mutta en tiedä viitsinkö maksaa pelkästä piipityksestä noin paljon.tsaarela kirjoitti:Mistäs ja paljonko?kalle37 kirjoitti:Olis tässä lähiaikoina tarkoitus ostaa ja asentaa tuo spa.
Mulla sama homma. Partsforsaabs.com:ista olen sitä katsellut, mutta lähes 500e hinta hirvittää. Mistähän tuon löytäisi halvimmalla? Paljonkohan marmoritiskillä pyytävät samasta setistä?Pugman kirjoitti:Itse olen myös ajatellut moiseen SPA:han sijoittaa lähiaikoina. Kiinnostaisko tilata kimpassa? Varsinkin jos Suomen ulkopuolelta tilaa niin ei ainakaan tarvitsisi maksaa niin paljon toimituskuluja?kalle37 kirjoitti:Paikkoja on monia hinnat 300€-500€, mutta en tiedä viitsinkö maksaa pelkästä piipityksestä noin paljon.kalle37 kirjoitti:Olis tässä lähiaikoina tarkoitus ostaa ja asentaa tuo spa.
Puskuria ei tarvitse vaihtaa, vaan niihin porataan vaan reiät tunnistimille.Nikke_M kirjoitti:Kun -08 vuosimalliin SC:hen kyselin hintoja niin halvin oli 710€ (asennettuna, merkkiliikkeessä).
Meneekö silloin koko puskuri vaihtoon sellaiseen malliin missä löytyy reiät valmiina vai?
EDIT:
Löysin hinnat kaikista paikoista mistä olin kysellyt (tammikuun lopussa 2010):
SPA asennettuna -08 SC:hen merkkiliikkeessä
Vaasa 710€ / Seinäjoki n.850€ / Kokkola 742€