9-3, tyylikkäät vanteet

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
Hessu
"Hölösuu"

9-3, tyylikkäät vanteet

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Tallustelin tuolla Ikaalisten Satahäme-juhlilla ja sattuipa siinä olemaan ihan siisti saba vähän harvemmin nähdyillä vanteilla. Ovatko Saabin alkuperäiset?
http://www.students.tut.fi/~hezekiel/saab/Rimg0113.jpg
HMK
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja HMK »

Näyttävät olevan 9-3 Aeron alkuperäiset vanteet. On saanut vain 16".

H
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Speedou
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Noita vanteita on saanut kylläkin vain 17"?
STCF #3
HMK
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja HMK »

:oops: Olin aamulla näköjään ihan unessa. Tottakai vain 17". Mulla itsellähän oli vastaavanlaiset. Mitähän mahdoin syödä aamiaiseksi.... :roll:
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Speedou
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Ei se niin vakavaa ole, vähän kellogs muroja popsimaan, ni johan jaksaa koko päivän!
STCF #3
saabracing
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saabracing »

soon kato unohtunu muutama muoro sinne lautasen pohjalle...
Slemmy
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja Slemmy »

Onhan ne 9-3 Aeron vanteet mukavan näköiset, mutta saa niitä varoa katukiveysten lähellä. Parisen viikkoa sivusin hyvin loivasti katukiveystä ja vanteeseen tuli pahan näköiset naarmut :cry: . Vanteen reuna näyttää olevan ulompana kuin renkaan sivu. Auton edellinen omistaja oli myös naarmuttanut ja sitten ostanut uuden vanteen, mutta itse en taida ostoksille lähteä. Naarmuja varmaan tulee väistämättä silloin tällöin, eikä huvittaisi ostaa uutta vannetta joka kesä. Elämän merkit saakoot näkyä.

Tietenkin jos joku tietää, miten naarmuttunutta vannetta voisi siistiä, olisin vinkistä kiitollinen.

Terveisin
Markku
Ex 9-3 Aero 2001, ex 900c -89
tevisu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Slemmy kirjoitti:Onhan ne 9-3 Aeron vanteet mukavan näköiset, mutta saa niitä varoa katukiveysten lähellä. Parisen viikkoa sivusin hyvin loivasti katukiveystä ja vanteeseen tuli pahan näköiset naarmut :cry: . Vanteen reuna näyttää olevan ulompana kuin renkaan sivu. Auton edellinen omistaja oli myös naarmuttanut ja sitten ostanut uuden vanteen, mutta itse en taida ostoksille lähteä. Naarmuja varmaan tulee väistämättä silloin tällöin, eikä huvittaisi ostaa uutta vannetta joka kesä. Elämän merkit saakoot näkyä.

Tietenkin jos joku tietää, miten naarmuttunutta vannetta voisi siistiä, olisin vinkistä kiitollinen.

Terveisin
Mulla oli pari leveähköä naarmua, jotka olivat jo ikävästi mustuneet ja näkyivät selvästi. Pika-ehostus: Hammerite hopeamaalia siveltimellä puhdistettuun kohtaan. On just oikea sävy ja nyt ei huomaa, ellei tiedä mistä etsiä.
Slemmy
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja Slemmy »

jee, kitoosh vinkistä!
Markku
Ex 9-3 Aero 2001, ex 900c -89
Vastaa Viestiin