Steg-1 ahtopaineet + "opetusajo" boxille.
Steg-1 ahtopaineet + "opetusajo" boxille.
Mikä mahtaa olla max. paine speedparts: sin Steg-1: llä?
Autona 9-3 LPT 154hv.
Ja kuinkas se oli se boxin "opatusajo", vedätyksiä 3-vaihteella
Autona 9-3 LPT 154hv.
Ja kuinkas se oli se boxin "opatusajo", vedätyksiä 3-vaihteella
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Opetus meni seuraavasti, neljä kiihdytystä 4. vaihteella kierroksista 2000 -> 4500 ja niin se saapas oppi. Meilläpäin paras aika tota tehdä on aamuyöllä eikä klo 16 ruuhkassa kuten eräs erittäin hyvin tuntevani pönttö samassa ruumiissa...
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Kuinka nopeasti tuo opetus-kiihdyttely on tehtävä? Pitääkö mennä valmiiksi motarille, ottaa kaapeli akusta pois joksikin aikaa ja sitten opettaa, vai voinko hyrryytellä hissuksiin 5km ja sitten vasta opettaa -> meneekö opetus perille?potkuhousu kirjoitti:Opetus meni seuraavasti, neljä kiihdytystä 4. vaihteella kierroksista 2000 -> 4500 ja niin se saapas oppi. Meilläpäin paras aika tota tehdä on aamuyöllä eikä klo 16 ruuhkassa kuten eräs erittäin hyvin tuntevani pönttö samassa ruumiissa...
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
-
- "Viggen"
- Viestit: 653
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
- Paikkakunta: E-suomi
- Viesti:
Kiitti kommenteista, pitää juu tuo opetus hoitaa öiseen aikaan jotta on tilaa tiellä tarpeeksi.
Ja jos joku vielä osaa sanoa tuosta max ahdosta SP steg-1: ssä niin hienoa
Ja jos joku vielä osaa sanoa tuosta max ahdosta SP steg-1: ssä niin hienoa
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Muistelisin jostain lukeneeni että 9-3 aerossa Steg 1 paineet olis 1,25. Ties vaikka LPT olis sama.
Voin olla nähnyt untakin tosta, niin kuin silloin kun turbo viisari meni ihan punasen pohjaan. Ihana kostea uni
Voin olla nähnyt untakin tosta, niin kuin silloin kun turbo viisari meni ihan punasen pohjaan. Ihana kostea uni
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Hmm... alastaron reissun jälkeen ahtoviisari oli jotenki herkemmässä2,3T sport kirjoitti:Opetusajosta ihan samat ohjeet kuin "Potkuhousu" jo kirjoitti. Ei tarvitse motarin levähdysalueella/rampissa irroitella piuhoja. Boxi oppii ajan kanssa (urheilullisessa ajossa ) ilman opetustakin, mutta 4.vaihteen vedätykset jouduttavat oppimista merkittävästi, eli voit ajaa tallilta opetuspaikalle
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
sama vika
On kone tosi pirteellä päällä sen räppäämisen jälkeen. Ja eteenkin nyt kun on viileet aamut meinaa rengas alkaa laulamaan kun vähän polkasee
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Eipä ahda, rupeaa tippumaan tod näk jossain 4000 kieppeillä ja laskua tulee varmaan n.0.4 rajoittajalle. Femmalla saattaa lasku olla vielä rajumpi, esim abbottin viggen setissä on 0.1 vähemmän. Tämä siksi ettei kone rasitu turhan paljon kun ajetaan KOVAA.jarska kirjoitti:Ahtaako kokoajan tuota 1.2baria vai käykö vain siinä ja laskee sitten alemmas?
Sulla ei taida tossa LPT:ssä olla mitään neulaa?
#1730
500whp.net member
500whp.net member
Neula kyllä on, eilen laitoin Equus: in huippuneulan ja sitä ennen oli tilapäisesti Wika painemittari.Vigge kirjoitti:jarska kirjoitti:Ahtaako kokoajan tuota 1.2baria vai käykö vain siinä ja laskee sitten alemmas?
Sulla ei taida tossa LPT:ssä olla mitään neulaa?
Nopean katselmuksen jälkeen sanoisin että 3-5v ahdot nousee alussa jopa 1,4bar josta tippuu 1-1,2bar siinä sitten heiluen edes takas.
Nappasin mittarista muutaman videon pätkän mutta kun oli aurinkoinen keli niin saas nähdä saako mitarista mitään selvää.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Olis kyllä kiva tommonen kunnon painemittari93t sport kirjoitti: Neula kyllä on, eilen laitoin Equus: in huippuneulan ja sitä ennen oli tilapäisesti Wika painemittari.
Mihis sijotit mittarin?
Tossa kojelaudalla on kovin nihkeesti tilaa ettei saa mihkään upoteusasennusta ilman että karsii jotain pois tieltä. Ajovalokatkaisijan paikalle ja NG900:ssa on SIDin kellon paikalle ne on niitä ruottissa tunkeneet.. Eikä viittis alkuperäistä rikkoa.. höh. Kojelaudan päälle tietysti siitten.. olis vaan makeemman näkönen upotettuna.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
Mites A-pilari asennukset?NG900T kirjoitti:
Olis kyllä kiva tommonen kunnon painemittari
Mihis sijotit mittarin?
Tossa kojelaudalla on kovin nihkeesti tilaa ettei saa mihkään upoteusasennusta ilman että karsii jotain pois tieltä. Ajovalokatkaisijan paikalle ja NG900:ssa on SIDin kellon paikalle ne on niitä ruottissa tunkeneet.. Eikä viittis alkuperäistä rikkoa.. höh. Kojelaudan päälle tietysti siitten.. olis vaan makeemman näkönen upotettuna.
Muistan jossain nähneeni valmiita sovitteita, jolla mittarin saa kiinni pilarin päälle. Jos oikein hienoksi haluaa heittäytyä niin verhoilee myös sen sovitteen samalla tavaralla kuin mitä itse pilari on.
Itse ajattelin tuollaista asetelmaa...
#1730
500whp.net member
500whp.net member