Mistäköhän kohtaa sulakerasiaa, tai jostain muualta löytyis sellanen liitin
tai sulake, joka olis auton käydessä, tai siis virrat päällä plus, mutta kun virrat ottaa pois niin maadoittuu?
Onkohan tollasta edes?
Autosähkäreille kiitos etukäteen, ja muillekkin.
Plussasta miinukseksi
Plussasta miinukseksi
SAABismi, ei ole sairaus, vaan hyvä elämäntapa.
Re: Plussasta miinukseksi
Toi lama versio -94 900 S.Mimmi kirjoitti:Mikäköhän auto on kyseessä?
SAABismi, ei ole sairaus, vaan hyvä elämäntapa.
Re: Plussasta miinukseksi
Kun tietäis yhdenki tommose +54 jännitteen takana olevan sulakkeen, ois kiva.
Toi sähköpuoli kun ei liity mitenkään omaan ammattiin, niin olen aika kädetön.
Jos vaihtoehtoja on useita, nii mikä mahtais olla se helpoin paikka, johon johdon törkkää?
Toi sähköpuoli kun ei liity mitenkään omaan ammattiin, niin olen aika kädetön.
Jos vaihtoehtoja on useita, nii mikä mahtais olla se helpoin paikka, johon johdon törkkää?
SAABismi, ei ole sairaus, vaan hyvä elämäntapa.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24625
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Plussasta miinukseksi
eiks esim parkin plus oo tälläinen....itsel turbos hälyledi kytketty tuolleen et parkit/virrat pääl ei vilku ,mut heti ku virrat päälle/auto käyntiin ni se lakkaa vilkuttamasta.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Plussasta miinukseksi
Tuskin se suoraan maadoittuu, muuten kuin polttimoiden hehkulankojen kautta. Paljonko ko. nastan tarvitsisi "imeä" virtaa? Käyttötarkoitus voisi helpottaa oikean kytkennän keksimistä.
Toki vaikka parkkien johdosta saa vaihtoreleellä isoakin virtaa kestävän kytkennän aikaiseksi.
Toki vaikka parkkien johdosta saa vaihtoreleellä isoakin virtaa kestävän kytkennän aikaiseksi.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Plussasta miinukseksi
Kysymys siis hälyjen ledistä. ??
Voisko 9-5T tarkentaa pikkasen, et tarvitanko uusi rele, ja jos, mihin sen istuttaa? Onko kyseessä ihan vakio rele? Tyhmä kun olen, voisko saada rautalanka version?
Voisko 9-5T tarkentaa pikkasen, et tarvitanko uusi rele, ja jos, mihin sen istuttaa? Onko kyseessä ihan vakio rele? Tyhmä kun olen, voisko saada rautalanka version?
SAABismi, ei ole sairaus, vaan hyvä elämäntapa.
Re: Plussasta miinukseksi
Eikä tuohon edes mitään relettä tarvitse.Uusi rele mutta jos haluat laikkaa ledin vilkkumaan silloin kun naapurin varashälyttimen ledi vilkkuu laita ledin + jatkuvaan +(valokynä, yleismittari yms. jolla löydät vaikka radion takaa) ja - esim. tupakansytkärin valon + piuhaan.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Plussasta miinukseksi
Tuo lauserakenne ei nyt välttämättä ole maailman selkeimmästä päästäUusi rele mutta jos haluat laittaa ledin vilkkumaan silloin kun naapurin varashälyttimen ledi vilkkuu laita

No, toivottavasti alkuperäiselle kysyjälle asia selvisi.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2