Virityksen järkevyys ?
-
- "Ruisku"
Virityksen järkevyys ?
Mielestäni Turbo Saabien virittäminen on aika turhaa rahan haaskausta !
Kyllähän vakioturbollakin suurin osa muista autoista, esim. ohituksissa jää kaus taakse !
Kyllähän vakioturbollakin suurin osa muista autoista, esim. ohituksissa jää kaus taakse !
SAAB 9-3 SE TurboJubilee vm. 2002, Musta 5 d ! Olen sairastunut vakavasti SAABISMIIN !
No minä en viitsi toisia arvostelemaan, koska jokainen tekee rahoillaan mitä haluaa.. En tiedä sitten mihin kaikkien into perustuu virityksestä ehkä oman auton ja asiantuntemuksen kartuttaminen ja ehkä puhdas harrastus.. Itse ainakin ajattelin pirästää omaa turboani jahka sellaisen kerkiän ostamaan, erikseen sitten on se asia että saa vanhan aeron ja eihän aeroa viritetä 

Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Re: Virityksen järkevyys ?
Viritys on aina järkevää ja suurin osa ei riitä ku tarvii jäädä kaikkiTurbojubilee kirjoitti:Kyllähän vakioturbollakin suurin osa muista autoista
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
Re: Virityksen järkevyys ?
En nyt halua haastaa riitaa tms. MUTTA, en ymmärrä yhtään tämän threadin tarkoitusta.Turbojubilee kirjoitti:Mielestäni Turbo Saabien virittäminen on aika turhaa rahan haaskausta !

Sehän on jokaisen oma asia mitä turbollansa tekee tai autollansa ja yleensäkin omilla rahoillaan.
Tämä foorumi menis aika nopsaa tukkoon jos jokainen haluais kertoa että "Mielestäni...."
En minäkään tänne kirjoittele mun omia mieltymyksiä/mielipiteitä, että ihan aloittasin uuden aiheen. Ja alkaisin tilittää että "Mun mielestä karkkien osto on turhaa rahan haaskausta"
IMO, täysin turha aihe.

Viimeksi muokannut hene-, Pe Heinä 16, 2004 19:32. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Lukee siitä ylhäältä ensin...Turbojubilee Saab rekisterissä... kirjoitti: Musta rek. 20.12.2001 3M:n tummennuskalvot ikkunoissa, irrotettava vetokoukku (käyttämätön), Fox Evo 1 Aluvanteet NOKIAN NRVi 225/45 R17 renkailla, talvirenkaat Nokian Hakkapelitta 2 205/60 R15, Koni Sport Kit alustasarja, Saabin oma viriboxi (125 Kw).

Heh, no tässä tapauksessa taitaa sopia hyvin vanha sanonta "Pata kattilaa soimaa"

Eiköhän virittämisessä ole jotain järkeä kun kysytään henkilöltä joka autoaan on virittänyt, itse voin sanoa että järkeä on koska...
-se on harrastus, siitä puhuminen ja tavaroiden asennus
-sen asian ympärillä pyörii soma

-kaasua painaessa tulee kummallinen hyvänolon tunne

-sama tunne tulee kun "nopeaksi" tunnettu auto jää rampilta lähdettäessä 200m

-ohituksissa hyötyä, helppoa ja nopeaa
-jonnekinhan noi ylimääräiset taalat pitää hävittää

-mukavaa kun/jos paikallinen 9000AIRO hurjastelija jää kun "tikku paskaan"

-jne...
Tuossa monia järjellisiä syitä miksi viritys kannattaa aina

Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
-
- "Hirsch"
- Viesti:
Sattupa kysyjän omaan nilkkaan, ja pahasti
Mutta miksemme kaikki ajele Suzuki Altolla, taloudellinen peli ja silläkin pääsee laittomia nopeuksia? Miksi autovalmistajat tekevät autoja jotka kiihtyvät nopsaan ja kulkevat kovaa?
Ja sit kaikille ei riitä et suurin osa autoista jää taakse kiihdytyksistä. Ainahan tien päältä löytyy joku nopeampi ja varsinkin radalta, mutta virittämisellä se nopeampien porukka harvenee
Sama juttu kun kaveri kysy, et mikset voi kuunnella musiikkia tällasella siistin näkösellä minihifisarjalla ku mä, vaan sulla pitää olla kaikki erillään

Mutta miksemme kaikki ajele Suzuki Altolla, taloudellinen peli ja silläkin pääsee laittomia nopeuksia? Miksi autovalmistajat tekevät autoja jotka kiihtyvät nopsaan ja kulkevat kovaa?
Ja sit kaikille ei riitä et suurin osa autoista jää taakse kiihdytyksistä. Ainahan tien päältä löytyy joku nopeampi ja varsinkin radalta, mutta virittämisellä se nopeampien porukka harvenee

Sama juttu kun kaveri kysy, et mikset voi kuunnella musiikkia tällasella siistin näkösellä minihifisarjalla ku mä, vaan sulla pitää olla kaikki erillään

BMW 320dA Coupe LCI
-
- "Aero"
Onkohan tuo nyt kuitenkaan ihan järjellinen syy93t sport kirjoitti: -mukavaa kun/jos paikallinen 9000AIRO hurjastelija jää kun "tikku paskaan"![]()
Tuossa monia järjellisiä syitä miksi viritys kannattaa aina

Ja mä en hurjastele...

R51 -10, Movano -11, Transit -12, Jumper -08
93t sport:n kirjoitukseen ei voi muuta sanoa kuin "piste".
Ei kylläkään ole pers'aukisten harrastus
Ei kylläkään ole pers'aukisten harrastus

9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Eiks se juur oo pers aukisten harrastus ku kaikki rahat menee niihin viri-osiin ja sit ollaan persaukisii.suorsa kirjoitti:Ei kylläkään ole pers'aukisten harrastus
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
Jeps, jos ei ennen niin ainakin virien jälkeen on pers aukijsuomi kirjoitti:Eiks se juur oo pers aukisten harrastus ku kaikki rahat menee niihin viri-osiin ja sit ollaan persaukisii.suorsa kirjoitti:Ei kylläkään ole pers'aukisten harrastus

Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.