Turussa OG9-3 Helsingin valtatiellä 19.5.10.
Turussa OG9-3 Helsingin valtatiellä 19.5.10.
Tulit sinisellä OG:lla TYKS:n kohdalla hämeentien rampista perääni ja samantien vaihdoit kaistan ja jatkoit menoasi kohti motaria, kello oli n.16.15 ja klubikilventaustat näkyi ainakin olevan takana. Ketäs olit?
Re: Turussa OG9-3 Helsingin valtatiellä 19.5.10.
Onko tietoa mitään muuta autosta? Itse olin kertausharjoituksissa, mutta systeri ajeli sen kanssa.Smyygi kirjoitti:Tulit sinisellä OG:lla TYKS:n kohdalla hämeentien rampista perääni ja samantien vaihdoit kaistan ja jatkoit menoasi kohti motaria, kello oli n.16.15 ja klubikilventaustat näkyi ainakin olevan takana. Ketäs olit?
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Ei ollu ainakaan tummansininen, vaan sellanen viggenin värinen sininen ja muutenkin tais olla ehkä aero/viggen korilla, takaata oli saabin logo vähän kulunut, vanteet oli ja kuskina oli ehkä miespuolinen henkilöTurbo16 kirjoitti:Onko tietoa mitään muuta autosta? Itse olin kertausharjoituksissa, mutta systeri ajeli sen kanssa.Smyygi kirjoitti:Tulit sinisellä OG:lla TYKS:n kohdalla hämeentien rampista perääni ja samantien vaihdoit kaistan ja jatkoit menoasi kohti motaria, kello oli n.16.15 ja klubikilventaustat näkyi ainakin olevan takana. Ketäs olit?

Saattaapi olla että olin minä. Ajelen sähkönsinisellä og 9-3 aerolla. Saabin logot edestä ja takaa kuluneet melkeen kokonaan pois.
Tulee myös aika usein ajeltua tuosta rampista kohti Kaarinaan.
Tulee myös aika usein ajeltua tuosta rampista kohti Kaarinaan.