Tutkittiinko miten se on rikki vai uskottiinko vain koodia? Eli pyöriikö moottori, onko vaihteisto jumissa? Olisko moottorin asentopotentiometrin kalibrointi vaan pielessä ja siksi vikakoodi?:DIggItaLLr kirjoitti:Läppää käyttävä moottori on rikki. Ilmastoinnin kalibrointikin antoi vikakoodin 5C.
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 66#p148266
http://www.saabnet.com/tsn/bb/9000/index.html?bID=73608
Käytännössä kannattanee ottaa se rauta moottoreineen ulos ja sitten vasta pöydällä ruuvata niitä pieniä ruuveja. Läppämoottorin kiinnitysruuvi on sellaisessa paikassa että ilmansuuntausmoottori on irrotettava ensin.Onnistuuko vain sen moottorin irrotus ja vaihto, Näyttää olevan samassa raudassa kiinni kun ilmaläppien servomoottori (Joka toimii kyllä).
Täytyykö siis molemmat moottorit irroittaa tuon raudan kanssa jotta pääsee irroittamaan sen lämpöläppämoottorin?
http://www.jus.liitin.net/saab/9000/alb ... 808_1.html
http://www.jus.liitin.net/saab/9000/alb ... 810_1.html
Löytyikö letku vakkarin letkun läpivienti akvaavion puolelta? Todennäköisempää kai olisi, että letkut on irti/poikki siltä puolelta.
Käsivaihteiseen turbomalliin kai alunperin kuuluisi käsivaihteisen EDU2, jossa kulutusnäyttö palkilla.