Muutenkin saa perustella kantaansa...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Edit: Muistelen kuulleeni että 2.0i olisi lujimmasta päästä. Ja itseäni miellyttäisi eniten tuo 5-ovinen Combi Coupe. Ja luulisi että se -93 -vuosimalli olisi varmimmin päässyt lastentaudeistaan...
Aamen ja komppia tälle. 16-tappisissa ei kai noi kansijumpatkaan oo ihan samanlainen riesa kuin 8-tappisissa.lucaf kirjoitti:16 venttiilinen vapari tai S malli eli matalapaineturbot, siinä käyttöauton kannalta kai viksuimmat valinnat. Ja se korimalli jossa on iso takaluukku on vaan niin äärimmäisen käytännöllinen. 2-3 oviset mallit pitkine ovine on epäkäytännöllisiä parkkipaikoilla joissa autot vierivieressä, tai parkkihalleissa.
16v kone on yhtä taloudellinen kuin 8-tappinen ja voimaa on huomattavasti enemmän, pysyy mukavasti nykyliikenteen rytmissä mukana.
Jos löydät yksilön jossa ei pohjassa merkittäviä ruostevikoja, eikä kone tiputa öljyä parkkiruutuun joka saumasta, olet löytänyt helmen.
2.1-litraisissa on rumin käyntiääni ja eniten tehoa vapareista, näitä löytyy tällä hetkellä samaan hintaan kuin tehottomampiakin ja hyvästä yksilöstä on iloa vuosiksi.sarka kirjoitti: Peltiluukku katossa on tosi jees, jos ei sitten satu kohdalle joku niistä harvoista ilmastoiduista malleista.
Tai 5D finkku.nalleolut kirjoitti:jos ei oo rahasta kiinni ni aero tai cabbe.
Tämä on totta, ja ennenkaikkea nuo padat on alavääntökoneita.8-venttiilinen 900i:kin kulkee jo aika mukavasti
Ylläolevasta kommentista en ole samaa mieltä.8-venttiilinen 900i:kin kulkee jo aika mukavasti kunhan sitä kunnolla kierrättää
Ainoa elektroninen komponentti, joka voi tuottaa ongelmia on sytytys yksikkö.ainuttakaan elektronista komponenttia, joten luotettavuus on kunnossa.