Muutenkin saa perustella kantaansa...

Edit: Muistelen kuulleeni että 2.0i olisi lujimmasta päästä. Ja itseäni miellyttäisi eniten tuo 5-ovinen Combi Coupe. Ja luulisi että se -93 -vuosimalli olisi varmimmin päässyt lastentaudeistaan...



Aamen ja komppia tälle. 16-tappisissa ei kai noi kansijumpatkaan oo ihan samanlainen riesa kuin 8-tappisissa.lucaf kirjoitti:16 venttiilinen vapari tai S malli eli matalapaineturbot, siinä käyttöauton kannalta kai viksuimmat valinnat. Ja se korimalli jossa on iso takaluukku on vaan niin äärimmäisen käytännöllinen. 2-3 oviset mallit pitkine ovine on epäkäytännöllisiä parkkipaikoilla joissa autot vierivieressä, tai parkkihalleissa.
16v kone on yhtä taloudellinen kuin 8-tappinen ja voimaa on huomattavasti enemmän, pysyy mukavasti nykyliikenteen rytmissä mukana.
Jos löydät yksilön jossa ei pohjassa merkittäviä ruostevikoja, eikä kone tiputa öljyä parkkiruutuun joka saumasta, olet löytänyt helmen.

 Toki 16-tappinen on helpompi vikojen sattuessa kun ei tartte arpoo bensanpaineiden sun muiden kanssa...
 Toki 16-tappinen on helpompi vikojen sattuessa kun ei tartte arpoo bensanpaineiden sun muiden kanssa...2.1-litraisissa on rumin käyntiääni ja eniten tehoa vapareista, näitä löytyy tällä hetkellä samaan hintaan kuin tehottomampiakin ja hyvästä yksilöstä on iloa vuosiksi.sarka kirjoitti: Peltiluukku katossa on tosi jees, jos ei sitten satu kohdalle joku niistä harvoista ilmastoiduista malleista.
 jos remontoi kotia.
 jos remontoi kotia.Tai 5D finkku.nalleolut kirjoitti:jos ei oo rahasta kiinni ni aero tai cabbe.

Tämä on totta, ja ennenkaikkea nuo padat on alavääntökoneita.8-venttiilinen 900i:kin kulkee jo aika mukavasti
Ylläolevasta kommentista en ole samaa mieltä.8-venttiilinen 900i:kin kulkee jo aika mukavasti kunhan sitä kunnolla kierrättää
Ainoa elektroninen komponentti, joka voi tuottaa ongelmia on sytytys yksikkö.ainuttakaan elektronista komponenttia, joten luotettavuus on kunnossa.

