
Nyt on 900 sisäänajettu
Nyt on 900 sisäänajettu
No niin tänään pyörähti -87 vm. saabin mittaristoon 300 tkm. Eikä tunnu missään, eipä tässä muuta kuin seuraavan tasaluvun perään
.

-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
Ei niin. Tolla 99:n T8 -koneella on ajettu vajaat 500tkm.himmee kirjoitti:Yep ei tarvi enää pelätä kiinnileikkaamista!
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
252tkm on Turbon lasissa matkaa ja ei pitäis näköjään raakoja kiihdytyksiä ottaa, kun huilaa nesteet kansipahvista läpi. Ihme tosin ettei jo talven jääkylminä ja koleina pakkasaamuina oireillut lainkaan. No, olis pitäny ajaa vielä pintakaasulla.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Kovia kilometrejä. Mä olen ihan poikanen. Satuin pari vuotta sitten löytämään 900:en (-87), jonka mittari näytti 139000 km. Kunto oli kyllä hyvä, mutta vaikea oli uskoa kilsoja. Hinta oli kuitenkin halpa, ja ajattelin että what the hell, ostetaan (myyjä kertoi auton "sähköjen olevan ihan sekaisin", maajohdon vaihdolla selvisin).
Nyt olen 50000 kilsaa ko. vehkeellä paukuttanut ja korjauskustannukset on yhteensä 180 euroa. Mahtava auto.
Nyt olen 50000 kilsaa ko. vehkeellä paukuttanut ja korjauskustannukset on yhteensä 180 euroa. Mahtava auto.