Nyt on 900 sisäänajettu

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Granuh
"Kaasari"
Viestit: 18
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 10:37
Paikkakunta: Vaasa/Teeriijärvi/Oulu

Nyt on 900 sisäänajettu

Viesti Kirjoittaja Granuh »

No niin tänään pyörähti -87 vm. saabin mittaristoon 300 tkm. Eikä tunnu missään, eipä tässä muuta kuin seuraavan tasaluvun perään :).
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

uskaltaa jo painaa kaasun pohjaan :lol:
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Hehee, mulla kanssa pyörähti tossa viimeviikolla 99 combicoupen mittariin 300tkm :D
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
himmee
"Hölösuu"
Viestit: 1311
Liittynyt: Su Touko 02, 2004 19:43
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja himmee »

Yep ei tarvi enää pelätä kiinnileikkaamista!
VW transporter 2.5tdi vm.99
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1850
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Pori/Alavus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Mulla tuli Ässän mittariin just 400tkm. 8)
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
ari_viitanen
"Hölösuu"
Viestit: 1531
Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja ari_viitanen »

Ei ole kun 218tkm täytyy vielä ajaa pintakaasulla :lol: :lol:
Ari 1622
himmee
"Hölösuu"
Viestit: 1311
Liittynyt: Su Touko 02, 2004 19:43
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja himmee »

ari_viitanen kirjoitti:Ei ole kun 218tkm täytyy vielä ajaa pintakaasulla :lol: :lol:
Ja muista pitää tyhjäkäynti vähintään 1500..
VW transporter 2.5tdi vm.99
ari_viitanen
"Hölösuu"
Viestit: 1531
Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja ari_viitanen »

niin on että pysyy öljynpaineet :lol: :lol:
Ari 1622
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

himmee kirjoitti:Yep ei tarvi enää pelätä kiinnileikkaamista!
Ei niin. Tolla 99:n T8 -koneella on ajettu vajaat 500tkm.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vali
Matalapaineturbo
Viestit: 176
Liittynyt: To Maalis 30, 2006 00:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Vali »

Sisäänajoa ajettu nyt 900 T16:sta 435tkm. Koskahan tätä sais alkaa ajaa nappi tiskissä tai vaikka virittää ku takuu menny. Eiks se puoli miljoonaa ollu?
Groovy whistler

Nykyisin: BMW 540i E34 manual
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8261
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

252tkm on Turbon lasissa matkaa ja ei pitäis näköjään raakoja kiihdytyksiä ottaa, kun huilaa nesteet kansipahvista läpi. Ihme tosin ettei jo talven jääkylminä ja koleina pakkasaamuina oireillut lainkaan. No, olis pitäny ajaa vielä pintakaasulla.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Isäntä
"Kaasari"
Viestit: 34
Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 23:47
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Isäntä »

Kovia kilometrejä. Mä olen ihan poikanen. Satuin pari vuotta sitten löytämään 900:en (-87), jonka mittari näytti 139000 km. Kunto oli kyllä hyvä, mutta vaikea oli uskoa kilsoja. Hinta oli kuitenkin halpa, ja ajattelin että what the hell, ostetaan (myyjä kertoi auton "sähköjen olevan ihan sekaisin", maajohdon vaihdolla selvisin).

Nyt olen 50000 kilsaa ko. vehkeellä paukuttanut ja korjauskustannukset on yhteensä 180 euroa. Mahtava auto.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Tänään pyörähti 400tkm 900i:n mittariin...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin