900i16V-90:Ajettaessa ei ota kierroksia~4000tta enempää?
-
ruotsin rauta
- Matalapaineturbo
- Viestit: 161
- Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 20:51
- Paikkakunta: Pori
900i16V-90:Ajettaessa ei ota kierroksia~4000tta enempää?
Mikäs mahtaa olla, onko kellään hajua...Satku ei ota 4000tta enempää kierroksia. Esim. kun kiihdyttää ja varvikello alkaa näyttää 4000tta, niin kone pistää vain frofrofrofro....ja kierrokset ei nouse, eikä nopeus. Muuten käy, kuin kello ja vetää hyvin ja vääntää. Joskus kyllä tyhjäkäynnillä kierrokset laskee ja nousee ajoittain, eli seilaa hieman, mutta aika harvoin.

SAAB 9-3 2.0t -01 (käyttis)
SAAB 96-79 (ikuisuus projekti)
Syyllinen voi olla sytytyksen pääteaste. Suosittelen, että hommat jostain romikselta tai saabitutulta toisen boschin testattavaksi, josko sillä tokenee.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
90 i16 ei toimi ollenkaan ilman hall-anturia, testattu!.900i kirjoitti:Eräässä muussa merkissä tuollainen kierrosluku tarkoittaa asennon tunnistimen vikaantumista. Saabista en tiedä.
Sytytyksenpääte (vahvistinyksikkö) sopis ehkä kuvaan. Tarvikkeilla ei toimi,
ei kannata testata kun sekin on jo testattu.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
-
ruotsin rauta
- Matalapaineturbo
- Viestit: 161
- Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 20:51
- Paikkakunta: Pori
Vika löytyi...ei hätää
Jep, eli ehdein jo hätääntyä, että joku anturi etc. olisi paskana, mutta vika löytyi
hapettuneista virranjakajankannen kosketinnastoista, ne kun rapsutti puhtaaksi ja pyörijän nirkon myös, niin johan muuttui ääni kellossa. Ah sitä autuutta, kun saa taas Saabilla ajaa 
SAAB 9-3 2.0t -01 (käyttis)
SAAB 96-79 (ikuisuus projekti)