Mikäs mahtaa olla, onko kellään hajua...Satku ei ota 4000tta enempää kierroksia. Esim. kun kiihdyttää ja varvikello alkaa näyttää 4000tta, niin kone pistää vain frofrofrofro....ja kierrokset ei nouse, eikä nopeus. Muuten käy, kuin kello ja vetää hyvin ja vääntää. Joskus kyllä tyhjäkäynnillä kierrokset laskee ja nousee ajoittain, eli seilaa hieman, mutta aika harvoin.
SAAB 9-3 2.0t -01 (käyttis)
SAAB 96-79 (ikuisuus projekti)
Syyllinen voi olla sytytyksen pääteaste. Suosittelen, että hommat jostain romikselta tai saabitutulta toisen boschin testattavaksi, josko sillä tokenee.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
900i kirjoitti:Eräässä muussa merkissä tuollainen kierrosluku tarkoittaa asennon tunnistimen vikaantumista. Saabista en tiedä.
90 i16 ei toimi ollenkaan ilman hall-anturia, testattu!.
Sytytyksenpääte (vahvistinyksikkö) sopis ehkä kuvaan. Tarvikkeilla ei toimi,
ei kannata testata kun sekin on jo testattu.
Jep, eli ehdein jo hätääntyä, että joku anturi etc. olisi paskana, mutta vika löytyi hapettuneista virranjakajankannen kosketinnastoista, ne kun rapsutti puhtaaksi ja pyörijän nirkon myös, niin johan muuttui ääni kellossa. Ah sitä autuutta, kun saa taas Saabilla ajaa
SAAB 9-3 2.0t -01 (käyttis)
SAAB 96-79 (ikuisuus projekti)