Eikö ysisatkun TEHOSTAMATTOMAAN raidetankoon tosiaan saa sisäpäitä?
Näin kertoi paikallinen varaosa kauppias.
Mikä lääkkeeksi kun katsastus meinaa jäädä moisesta "pikkujutusta" kiinni..?
Raidetangon sisäpää
Re: Raidetangon sisäpää
Se on säädettävää mallia. Tosin vaarana on, että jos nivel on pahoin kulunut, niin säädön jälkeen on vaarana nivelen totaalinen pettäminen esim. jyrkässä käännöksessä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Raidetangon sisäpää
Joo,niinhän se on.Taitaa vaan säätö mahdollisuuskin olla jo loppu.No,pitänee etsiä vähemmän väljä käytetty..
Re: Raidetangon sisäpää
teoriaa: jos siinä sisäpäässä on samanlainen kuppi holkki ja pallo kuten 96 hamas tangossa, en ymmärrä miten se totaalisesti pettäisi kiristyksen jälkeen. edellyttäen tietysti että lukitus tulee kuntoon
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: Raidetangon sisäpää
noissa yleensä on pieni muovikuppi teräspallon vastinpintana. varmaan monen muunkin auton vastaava kuppi siihen käy, kun mallin kanssa haratsujen hyllyiltä katselisi. Ei saa kiristää liikaa, koska silloin se muovi voi haljeta ja siten peli on menetetty ja rasvaa kanssa. Oikea kireys koestetaan panemalla siihen akselin nokkaan joku pieni paino, jolla se vielä liikkuu, en muista ulkoa, oliskohan jotain puolen kilon luokkaa.
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00