Eli siis kuskin puolelta, konehuoneesta, hytin puoleisesta päästä katselet että mikä alipaineletkuista menee hytin puolelle. Vetaiset sen irti lähimmästä liitoksesta ja tulppaat sen imusarjaan yhteydessä olevan pään, niin ettei kone ime ilmaa siitä irroitetusta letkusta. Tämä eliminoi tuon ylipainekytkimen, APC:n paineanturin ja ahtopainemittarin.
Eli jos vika on tuossa ylipainekytkimessä niin tämän tempun jälkeen auto kulkee ja kiihtyy melkolailla, kun paineetkin nousee paineanturin eliminoinnin takia. Jos vika on muualla niin oireet luultavasti vaan pahenee, samasta syystä.
Tarkista muuten myös tuo virranjakajan hall-anturin liitin. (eli se litteä liitin mustan johdon nokassa, virranjakajan kyljessä) Mulla oli siinä huono liitos ja aiheutti just tuommosia oireita, pauke oli melkoinen.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)