http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=945349
Tuplis-threadin aika
koko ajan harvinaisemmaksi muuttuva 4-ovinen ryhdikkäännäköinen sellainen tarjolla pilkkahintaan, onko turun saabistit hereillä 
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=945349
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=945349
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Aiai, kyllä satanen löytyisi hankintaan, mutta vakuutusmaksut ja auton seisottaminen kadun varressa arveluttavat sen verran, että eipä taida toista autoa tulla perheeseenlucaf kirjoitti:koko ajan harvinaisemmaksi muuttuva 4-ovinen ryhdikkäännäköinen sellainen tarjolla pilkkahintaan, onko turun saabistit hereillä
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=945349
#2884
Saabiton
Saabiton
-
Pekka Valtanen
- "Hirsch"
- Viestit: 788
- Liittynyt: Su Touko 11, 2003 22:01
- Paikkakunta: Kempele
Onneksi olkoon! Ja sunnuntaina ehdottomasti Torinrantaan komistusta näyttämään http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 198#363198
Onko kilvet alkuperäiset? 80-81 nimittäin Oulun läänissä oli OJ-alkuiset kilvet.
Onko kilvet alkuperäiset? 80-81 nimittäin Oulun läänissä oli OJ-alkuiset kilvet.
#1488
900c Combi Coupe -88
9⁵ Aero Wagon -03
900c Combi Coupe -88
9⁵ Aero Wagon -03
kiitoskiitos!Pekka Valtanen kirjoitti:Onneksi olkoon! Ja sunnuntaina ehdottomasti Torinrantaan komistusta näyttämään http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 198#363198
Onko kilvet alkuperäiset? 80-81 nimittäin Oulun läänissä oli OJ-alkuiset kilvet.
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Onneksi olkoon projektin ajokuntoon laittamisesta GLS. Hyvältä näyttää.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
lohkis
Onko b-koneessa vesitulppia myöskin imusarjan puolella?
99:ni koneessa on lohkiksen vastus mutta se on jäänyt sinne moottorikannakkeen väliin eikä sitä viitsi alkaa taittelemaan rikki, eli pitäisi asentaa toinen mokoma, mutta eikö ole helpompaa asennuspaikkaa kuin sinne startin taakse?
99:ni koneessa on lohkiksen vastus mutta se on jäänyt sinne moottorikannakkeen väliin eikä sitä viitsi alkaa taittelemaan rikki, eli pitäisi asentaa toinen mokoma, mutta eikö ole helpompaa asennuspaikkaa kuin sinne startin taakse?
-
ari_viitanen
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
Pitää tarkistaa onko toisellapuolella tulppia (jossei kukaan äkkiseltään muista onko siellä), tarkoitin startista taaksepäin, omassani taitaa olla ihan viimeisessä reiässä.ari_viitanen kirjoitti:siellä kannakkeen takana ne on kaikissa B-koneissa ollut mitä olen
nähnyt ja mielestäni startin taakse ei sovi vastus.
Eikös vanhankin vastuksen (lyötävän) saa tiiviiksi kun vähän hioo sitä (onko se nyt lyijyä se pinta) ja pistää vaikka jotain kupari- tai sinkkitahnaa väliin ja pamauttaa lujaa kiinni?
Taitaa olla vaikeampi saada ehjänä irti romiksen autoista?
Ihan kuriositeettina mainittakoon (jossei joku tiedä) että Etolasta löytyy kohtuuhintaan sopivaa mustaa paperipintaista haitariputkea joka on tarkoitettu ilmanvaihtoon, ja joka sopii mm. vanhemman 99:n lämppäriltä sivusuuttimille meneviksi putkiksi. Kuten myös kojelaudan alle, ja taisi siellä olla tarpeeksi isoa kokoa sopiakseen takapenkin alle korvaamaan alkuperäiset takaikkunoiden ilmanohjaukseen tarkoitetut putket (omani teippasin kasaan).
Sieltä löytyy myös mahdollisesti lokasuojan reunalistaksi sopivaa kromilistaa, siinä ei tietty ole muovipäällystettä ja on vain 11mm leveää (onkohan alkuperäinen 14mm), mutta ei tainnut maksaakaan kuin jotain 50c metri (tjmsp).
Sieltä löytyy myös mahdollisesti lokasuojan reunalistaksi sopivaa kromilistaa, siinä ei tietty ole muovipäällystettä ja on vain 11mm leveää (onkohan alkuperäinen 14mm), mutta ei tainnut maksaakaan kuin jotain 50c metri (tjmsp).
Tuota Etolan listaa on joku tainnut käyttää museo-99:ssäänkin. Ihan hyvää jälkeä, vaikka tietysti eron alkuperäiseen huomaa heti.
Tuota ilmanvaihdon putkea jos saisi vielä harmaapintaisena. Mitenköhän spraymaalaus toimii paperiin?
*tietämätön* Missäs päin tämä Teollisuus-Etola on? *tietämätön*
Tuota ilmanvaihdon putkea jos saisi vielä harmaapintaisena. Mitenköhän spraymaalaus toimii paperiin?
*tietämätön* Missäs päin tämä Teollisuus-Etola on? *tietämätön*
...toinen on Auran Sinappi ja toinen Saappi.
9-3 Aero Biopower 2009, 9000 CS 1998 & 99 1971
#2342
9-3 Aero Biopower 2009, 9000 CS 1998 & 99 1971
#2342
Eikat niillä listoilla ole mitään väliä kun ovat vähän sinnepäin ja kiiltävät komeastiTizumo kirjoitti:Tuota Etolan listaa on joku tainnut käyttää museo-99:ssäänkin. Ihan hyvää jälkeä, vaikka tietysti eron alkuperäiseen huomaa heti.
Tuota ilmanvaihdon putkea jos saisi vielä harmaapintaisena. Mitenköhän spraymaalaus toimii paperiin?
*tietämätön* Missäs päin tämä Teollisuus-Etola on? *tietämätön*
HELSINKI
Teollisuus Etola
Hitsaajankatu 14
Lampputie 2
Omassani nuo putkiröörit olivat ainakin juuri samanlaista kuin Etolan haitariputki, olisikohan joku vaihtanut omaasi vääränväriset?

