
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=945349
Aiai, kyllä satanen löytyisi hankintaan, mutta vakuutusmaksut ja auton seisottaminen kadun varressa arveluttavat sen verran, että eipä taida toista autoa tulla perheeseenlucaf kirjoitti:koko ajan harvinaisemmaksi muuttuva 4-ovinen ryhdikkäännäköinen sellainen tarjolla pilkkahintaan, onko turun saabistit hereillä
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=945349
kiitoskiitos!Pekka Valtanen kirjoitti:Onneksi olkoon! Ja sunnuntaina ehdottomasti Torinrantaan komistusta näyttämään http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 198#363198
Onko kilvet alkuperäiset? 80-81 nimittäin Oulun läänissä oli OJ-alkuiset kilvet.
Pitää tarkistaa onko toisellapuolella tulppia (jossei kukaan äkkiseltään muista onko siellä), tarkoitin startista taaksepäin, omassani taitaa olla ihan viimeisessä reiässä.ari_viitanen kirjoitti:siellä kannakkeen takana ne on kaikissa B-koneissa ollut mitä olen
nähnyt ja mielestäni startin taakse ei sovi vastus.
Eikat niillä listoilla ole mitään väliä kun ovat vähän sinnepäin ja kiiltävät komeastiTizumo kirjoitti:Tuota Etolan listaa on joku tainnut käyttää museo-99:ssäänkin. Ihan hyvää jälkeä, vaikka tietysti eron alkuperäiseen huomaa heti.
Tuota ilmanvaihdon putkea jos saisi vielä harmaapintaisena. Mitenköhän spraymaalaus toimii paperiin?
*tietämätön* Missäs päin tämä Teollisuus-Etola on? *tietämätön*