Hehee, mulla kanssa pyörähti tossa viimeviikolla 99 combicoupen mittariin 300tkm
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
himmee kirjoitti:Yep ei tarvi enää pelätä kiinnileikkaamista!
Ei niin. Tolla 99:n T8 -koneella on ajettu vajaat 500tkm.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Sisäänajoa ajettu nyt 900 T16:sta 435tkm. Koskahan tätä sais alkaa ajaa nappi tiskissä tai vaikka virittää ku takuu menny. Eiks se puoli miljoonaa ollu?
252tkm on Turbon lasissa matkaa ja ei pitäis näköjään raakoja kiihdytyksiä ottaa, kun huilaa nesteet kansipahvista läpi. Ihme tosin ettei jo talven jääkylminä ja koleina pakkasaamuina oireillut lainkaan. No, olis pitäny ajaa vielä pintakaasulla.
Kovia kilometrejä. Mä olen ihan poikanen. Satuin pari vuotta sitten löytämään 900:en (-87), jonka mittari näytti 139000 km. Kunto oli kyllä hyvä, mutta vaikea oli uskoa kilsoja. Hinta oli kuitenkin halpa, ja ajattelin että what the hell, ostetaan (myyjä kertoi auton "sähköjen olevan ihan sekaisin", maajohdon vaihdolla selvisin).
Nyt olen 50000 kilsaa ko. vehkeellä paukuttanut ja korjauskustannukset on yhteensä 180 euroa. Mahtava auto.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01